تاریخ: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۱
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۱۳۳۵۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مشاور عالی معاون علمی و فناوری رییس جمهور در بازدید از نمایشگاه ماینکس 2020:

زیست بوم نوآوری معدن در جهت حمایت از استارت آپ ها و دانش بنیان ها

می متالز - کامبیز مهدیزاده در مراسم بازدید از نمایشگاه ماینکس 2020 درباره حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از استارت اپ ها و شرکتهای دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه ها گفت: رسالت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت از استارتاپ­ها، شرکتهای دانش بنیان و شتابدهنده هاست. بنابراین در هرنمایشگاه تخصصی که برگزار می شود، معاونت علمی در کنار مجموعه های فناور و نوآور خواهد بود.
زیست بوم نوآوری معدن در جهت حمایت از استارت آپ ها و دانش بنیان ها

به گزارش می متالز، در این راستا طرح توسعه نوآوری ­ها و فناوری­ های معدن و صنایع معدنی نیز به منظور مهیاسازی فضای کسب و کار و حمایت از استارتاپ­ها و شرکت­های دانش بنیان­ به توسعه زیست بوم فناوری معدن و صنایع معدنی اقدام کرده است.
مدیر طرح توسعه معدن و صنایع معدنی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: اولین گام برای حمایت از ایده های خلاقانه و فناورانه، معرفی و شناساندن آنهاست. بدین منظور کلیه صاحبان طرح ها و ایده های جدید میتوانند با مراجعه حضوری به معاونت علمی و یا وبسایت معاونت از شیوه های جاری و موجود برای حمایت مطلع شوند. علاوه بر آن، همچنین این فرصت وجود دارد که به کلیه مجموعه هایی که معاونت با آنها تفاهم نامه همکاری دارد و یا نهادهای همکار معاونت همچون مراکز نوآوری، کارخانه های فناوری و نوآوری، نیز جهت جلب حمایت ها مراجعه نمایند.
نهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX 2020) از 8-11 مهرماه در مصلی امام خمینی تهران در حال برگزاری است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد