تاریخ: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۹
بازدید: ۳۳۴
کد خبر: ۱۳۳۶۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید رییس دادگستری شهرستان بافت از کارخانه فولاد

می متالز - رییس دادگستری شهرستان بافت ضمن بازدید از کارخانه فولاد بافت بر حمایت حقوقی و قضایی از صنایع و واحد‌های تولید تاکید کرد.
بازدید رییس دادگستری شهرستان بافت از کارخانه فولاد

به گزارش می متالز، در بازدید رییس کل دادگستری شهرستان بافت و مسوول بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان از کارخانه فولاد بافت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در جهت تحقق شعار سال مورد بررسی قرار گرفت.

سجاد علیدادی سلیمانی، رییس دادگستری شهرستان بافت در این بازدید بر حمایت حقوقی و قضایی از صنایع و واحد‌های تولیدی تأکید و بیان کرد: دستگاه قضایی با جدیت بیشتر همه ظرفیت‌های خود را جهت کمک به تولید به کار خواهد گرفت و حمایت حقوقی و قضایی از صنایع و واحد‌های تولیدی را در دستورکار خود قرار داده است.

رییس دادگستری شهرستان بافت خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای جهت تولید باید در رأس برنامه‌ها قرار گیرد و جهش تولید و رونق اقتصادی نیازمند همراهی و همکاری همه بخش هاست و هر سه قوه در این مهم نقش دارند.

وی همچنین در ادامه گفت: در یک دهه اخیر رهبر فرزانه انقلاب با ژرف نگری و آینده نگری رویکرد‌ها را در تعیین شعار این سال‌ها رویکرد‌های اقتصادی قرار دادند و به رویکرد اقتصادی تأکید ویژه داشته اند.

همچنین دراین بازدید امین مهدی پور، مسوول بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تشریح اهداف و وظایف سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان گفت: هدف از این بازدید اعلام آمادگی سازمان بسیج حقوقدانان جهت هرگونه همکاری در زمینه رونق تولید و رفع موانع تولید است.

درپایان زمانیان مدیرعامل شرکت احیاء استیل فولاد ضمن بیان این نکته که جامعه حقوقی با صنعت به نوعی بیگانه است، اظهار کرد: بسیج حقوقدانان می‌تواند حلقه این اتصال باشد.

عناوین برگزیده