تاریخ: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۰
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۱۳۴۱۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر صمت بیان کرد:

ورود محصولات جدید به بازار با تکمیل ظرفیت واحدهای تولیدی فارس

می متالز - رزم حسینی گفت: تکمیل ظرفیت واحدهای تولیدی در استان فارس در ورود محصولات جدید به بازار نقش مطلوبی دارد و در جلوگیری از خام فروشی صنایع فولاد نیز اثر گذار است.
ورود محصولات جدید به بازار با تکمیل ظرفیت واحدهای تولیدی فارس

به گزارش می متالز، «علیرضا رزم حسینی»، در آئین آغاز عملیات اجرایی فاز چهارم مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد در شهرستان کوار گفت: حمایت از واحدهای تولیدی در سال جهش تولید از اولویت های وزارت صمت است.

وزیر صمت افزود: با انجام برخی حمایت ها می توان، صنایع تولیدی بسیاری در کشور را به ظرفیت کامل تولید هدایت کرد و ایجاد ظرفیت تولید صنایعی مثل آهن، فولاد، آلومینیوم و ... در رونق اقتصادی و جهش تولید نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد: تکمیل ظرفیت واحدهای تولیدی در استان فارس در ورود محصولات جدید به بازار نقش مطلوبی دارد و در جلوگیری از خام فروشی صنایعی همچون فولاد نیز اثر گذار است.

رزم حسینی با اشاره به تصمیم گیری وزارت صمت برای مشارکت بخش خصوصی و فعالان حوزه اقتصاد بیان کرد: این اقدام در رونق بازار ما تاثیر مطلوب خواهد گذاشت و به زودی ٩٠ درصد از اختیارات معادن کشور در اختیار استانداران قرار داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: رفع موانع تولید در واحدهای صنعتی در حوزه تولید فولاد، علاوه بر افزایش رونق اقتصادی در افزایش اشتغال زایی کشور نیز سهم مطلوبی دارد.

عناوین برگزیده