تاریخ: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۵۸
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۱۳۴۲۰۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
از امروز تا چهارشنبه:

فروش فوق العاده سه محصول ایران خودرو آغاز شد/ قیمت و شرایط

می متالز - فروش فوق العاده سه محصول ایران خودرو شامل وانت آریسون، رانا پلاس و سورن پلاس با قیمت مصوب بیش از ۱۲۰، ۱۴۴ و ۱۴۷ میلیون تومانی از امروز تا چهارشنبه این هفته آغاز می شود.
فروش فوق العاده سه محصول ایران خودرو آغاز شد/ قیمت و شرایط

به گزارش می متالز، ایران خودرو اعلام کرد ثبت نام مرحله چهارم فروش فوق العاده سه محصول وانت آریسون، رانا پلاس و  سورن پلاس با قیمت مصوب بیش از 120، 144 و 147 میلیون تومانی و موعد تحویل حداکثر 3 ماهه از امروز تا چهارشنبه این هفته  آغاز می شود و  3 روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش، فرآیند ثبت نام شامل سه مرحله است: در مرحله اول، متقا ضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور به صفحه ثبت نام وارد می شود و خودرو را انتخاب می کند. سپس اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می شود . در مرحله آخر هم فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی)در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف شده است.

شرایط عمومی بخشنامه: 1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد. 2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است . 3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48ماه است . 4 .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد. 5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.  6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود. 7 .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می شود باید  با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.  8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.  9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می شئد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است. 10 .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود و کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام کنند . ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبتنام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت . در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده