تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۹
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۱۳۴۵۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
گروه پژو در خط مقدم فروش‌های داخلی ایران خودرو قرار گرفت:

رشد ۷۴ درصدی فروش خودروساز آبی‌پوش

می متالز - گزوه پژو شاید قدیمی‌ترین خط تولید و البته محصول پرفروش ایران‌خودرو باشد اما؛ "هایما" نشان داد که از پتانسیل بالایی برای جایگزینی از لحاظ درآمدزایی برخوردار است.
رشد ۷۴ درصدی فروش خودروساز آبی‌پوش

به گزارش می متالز، شرکت ایران خودرو "خودرو" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به ۹۹.۰۵.۳۱، میزان درآمد‌های خود را از فروش بازار داخلی مبلغی حدودا ۳۲ هزار میلیارد ریال ثبت کرده که در این بین، بیشترین میران فروش را گروه پژو با ۳۱۰۷۶ دستگاه داشته و همچنین بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات تولیدی این شرکت خودروساز از آن محصول «هایما» با مبلغ ۱.۷۵۴.۲۳۶.۷۰۵ میلیون ریال بوده است.


بر اساس این گزارش، ایران خودرو در دوره مشابه در ماه گذشته میزان فروش‌های داخلی خود را به سامانه کدال مبلغی حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال ارائه کرده و همچنین مشاهده میکنیم که در مردادماه ۹۹ میزان فروش‌های داخلی این خودروساز جاده مخصوصی به نسبت دوره مشابه در ماه گذشته، با رشد قابل توجه ۱۰۲درصدی مواجه بوده است.

خودروساز آبی‌پوش به نسبت تیرماه99، 74درصد افزایش فروش داشته است

شرکت ایران خودرو طی عملکرد یک ماهه منتهی به مرداد ۱۳۹۹ معادل ۳۱,۸۱۶,۷۱۴ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۷۴درصد افزایش یافته است.

«خودرو» با سرمایه ثبت شده ۳۰۱,۶۵۶,۰۶۸ میلیون ریال طی عملکرد ۵ماهه سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ مبلغ ۹۲,۶۹۳,۰۹۷ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰درصد رشد داشته است.

خودروساز آبی‌پوش به نسبت تیرماه99، 74درصد افزایش فروش داشته است

عناوین برگزیده