تاریخ: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۱۳۴۹۰۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
سرپرست مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم اراک؛

آلومینیوم از جوان ترین تیم های لیگ برتر است/ با اغلب بازیکنان به توافق رسیده ایم

می متالز - سرپرست مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم اراک گفت: جهت آمادگی بیشتر تیم برای حضور در لیگ برتر، تمرینات این تیم از امروز در شهر تبریز آغاز شد.
آلومینیوم از جوان ترین تیم های لیگ برتر است/ با اغلب بازیکنان به توافق رسیده ایم

آلومینیوم از جوان ترین تیم های لیگ برتر است / با اغلب بازیکنان به توافق رسیده ایم

به گزارش می متالز، خلیل دارابی افزود: اردوی ۱۰روزه از سوی خطیبی، سرمربی تیم پیشنهاد شد که در هیات مدیره نیز با این برنامه موافقت و روز گذشته تیم راهی تبریز شد. 

دارابی اظهار داشت: تمرینات تیم از امروز آغاز شده و به منظور آماده سازی تیم ، دو بازی تدارکاتی سبک با تیم های تبریزی برگزار می شود که برای بازیکنان مصدومیت جدی حادث نشود. 

سرپرست باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص آخرین  وضعیت تیم نیز بیان کرد : با برنامه ریزی انجام شده از سوی سرمربی و ارائه آن به کادر فنی، تمام تلاش ها بر این است که تیم تا آغاز مسابقات لیگ برتر به آمادگی کامل برسد. 

دارابی در خصوص شیوه جذب بازیکنان در این فصل اظهار داشت: بر اساس لیستی که سرمربی تیم ارائه دادند  کار گروهی تحت عنوان کمیته نقل و انتقالات در باشگاه شکل گرفت  که وظیفه آن مذاکره با بازیکنان مد نظر  آقای خطیبی بود که تا کنون با اغلب بازیکنان به توافق رسیده ایم و مذاکره با سایر نفرات لیست ادامه دارد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم اراک در پایان اظهار داشت: فوتبال اراک برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می کند، تمام تلاش هیات مدیره و ارکان باشگاه این است تا در پایان فصل نتیجه آبرومندانه ای کسب کرده و شرمنده مردم نشویم.

عناوین برگزیده