تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۹
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۱۳۵۱۸۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

دارابی: تمایلی به ادامه کار در سمت مدیر عاملی ندارم/ بازیکنان مد نظر خطیبی را جذب کردیم

می متالز - سرپرست مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم اراک گفت: توانستیم با بودجه این باشگاه، بازیکنان مد نظر رسول خطیبی (سرمربی آلومینیوم) را جذب کنیم.
دارابی: تمایلی به ادامه کار در سمت مدیر عاملی ندارم/ بازیکنان مد نظر خطیبی را جذب کردیم

به گزارش می متالز، خلیل دارابی سرپرست مدیر عاملی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره وضعیت سهامداری این تیم اظهار داشت: شرکت ایرالکو سهامداران متنوعی دارد. بخشی از این شرکت خصوصی و بخشی دیگر سهامداران بورسی و بخشی هم جزو سهام عدالت است.

او ادامه داد: با توجه به ترکیب سهامداران مختلف و منافع سهامداران قصد نداشتیم در این فصل در لیگ یک تیمداری کنیم. از آن جا که آلومینیوم موفق شد به لیگ برتر صعود کند با حمایت استانداری، هیئت مدیره و سهامداران ایرالکو تصمیم گرفتیم برای شادی دل مردم اراک این تیم را روانه لیگ برتر کنیم.

او ادامه داد: بخشی از بودجه باید به تسویه بدهی ها تعلق بگیرد. تا چند هفته آینده حساب بدهی های آلومینیوم صفر می‌شود. در پایان فصل جاری هم بدهی نخواهیم داشت و سیاست این باشگاه به گونه ای است که بدهکار هیچ شخصی نباشد.

او افزود: خوشبختانه تیم امید آلومینیوم هم به لیگ برتر صعود کرد و باید از آن ها هم حمایت شود و بخشی از بودجه به آن ها تعلق خواهد داشت.

 

بازیکنان مد نظر خطیبی را جذب کرده‌ایم

سرپرست مدیر عاملی باشگاه آلومینیوم درباره فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالاتی گفت: با توجه به زمانی که در ابتدای فصل نقل و انتقالاتی از دست دادیم، کمیته ای تشکیل دادیم تا به سرعت با بازیکنان مد نظر رسول خطیبی (سرمربی آلومینیوم) مذاکره کرده و آن ها را جذب کنیم.

او ادامه داد: جلسات مذاکره با بازیکنان از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شد و تا ۱۱ شب ادامه پیدا می‌کرد. خدا را شکر که توانستیم اکثر بازیکنان مد نظر سرمربی را جذب کنیم.

 

برای کمک به آلومینیوم این سمت را پذیرفتم

دارابی درخصوص حکم سرپرستی خود اظهار کرد: محرابی مدیر عامل سابق آلومینیوم مدتی بود که کسالت داشت و از تیم دور بود، به همین علت از سمت خود استعفا داد. تصمیم گرفته شد تا به صورت موقت یکی از اعضای هیئت مدیره جایگزین او شود تا به وضعیت باشگاه سر و سامان دهد.

او ادامه داد: تمایلی به ماندن در این سمت ندارم و تا مشخص شدن مدیرعامل این سمت را پذیرفته‌ام.

سرپرست مدیر عاملی آلومینیوم درباره پیش بینی خود از عملکرد این تیم در لیگ برتر گفت: در این زمینه بهتر است خطیبی و اعضای کادر فنی نظر بدهند، اما با توجه به جوانی تیم آلومینیوم و عملکرد خوب خطیبی با تیم های جوان، ان شاالله جایگاه خوبی در لیگ برتر کسب می‌کنیم.

دارابی در پایان گفت: از تمام افرادی که کمک کردند تا این باشگاه به موفقیت برسد تشکر می‌کنم. هواداران اراکی سرمایه و پشتیبان ما هستند. از رسانه ها هم می خواهم به آلومینوم کمک کنند تا به مسیر موفقیت خود ادامه دهد و اگر مشکلی در کار ما وجود داشت آن را از همان اول به ما گوشزد کنند تا راه را اشتباه نرویم.

عناوین برگزیده