به گزارش می متالز، فرهاد اینالوئی افزود: ارائه خدمات با محوریت تجربه مشتری و تغییر نگرش نسبت به فرآیندهای تولید محصول، جاریسازی خلاقیت در مجموعه بانک، ارتباط موثر با فینتکها و استارتآپ ها و... از مواردی است که امروز در بانک ایرانزمین تحقق یافته است. معاون فناوری اطلاعات بانک ایرانزمین، با اشاره به زحماتی که در سالهای گذشته به ویژه در پروژه ۷۱۵ برای پیادهسازی بانکداری دیجیتال صورت گرفته است، گفت: امروز همکاران من درخصوص بانکداری دیجیتال بهروزتر هستند. این امر میتواند سرآغاز جهشی بزرگ برای مجموعه ایرانزمین باشد.