به گزارش می متالز، مجتبی نظری با اشاره به دستاوردهای این شرکت در زمان تشدید تحریمها افزود: در زمان اعمال تحریمها و فروکشی بازار با آموزش همهجانبه پرسنل، استانداردسازی نمایندگیها، بازسازی خطوط تولید و ساخت سالنهای جدید، توسعه فضای کارخانه بهمن موتور و بهمن دیزل، افزایش سطح کیفیت محصولات و... تحریمها را برای توسعه بهمن به یک فرصت تبدیل کردیم. وی تصریح کرد: حتی در این بازه دوساله در حوزه محصولات تجاری، خودروی شیلر ایرانی را رونمایی و به تولید انبوه رساندیم. نظری با اشاره به سختی روند تولید در شرایط تحریمهای شدید دوجانبه خاطرنشان کرد: حرکت خوبی در تولید و عرضه یک خودروی جدید با همه سختیهایی که وجود داشت، انجام شد و توانستیم با تلاش و همت مهندسان و طراحان شرکت در طراحی این خودرو مشارکت داشته باشیم و با ایجاد تغییراتی خاص، یک خودروی جدید با ظاهر و طراحی متمایز تولید کنیم که به زودی به بازار کشور عرضه میشود. به گفته وی، اینکه اصرار دارند تا نام کمپانی خاصی را ببرند و منتسب به برند یا مجموعهای کنند، مایه تعجب است. مهم این است که یک خودروی باکیفیت و امکانات ویژه در یکی از خطوط تولید داخلی تولید میشود و نباید آدرسهایی دهیم که تحریمکنندگان در به در دنبال آنها هستند.
مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه بهمن ادامه داد: برنامه ما داخلیسازی درصد قابل توجهی از این خودرو تا پایان امسال است و حتی برخی قطعات آن توسط قطعهسازان داخلی تامین میشود.