به گزارش می متالز، مهدی مونسان، مدیرعامل ایساکو، با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: این شرکت با تامین قطعات مورد نیاز حوزه خدمات پس از فروش از منابع و قطعهسازان داخلی و بعضا خارجی، برنامهریزی دقیق، همت و تلاش مدیران و کارکنان شرکت، توانست میزان فروش خود را در شهریور امسال ۲۰۳ درصد نسبت به مدت مشابه ارتقا دهد و رکورد فروش را پشت سر بگذارد.
وی افزود: ایساکو موفق شد با اقدامات صورت گرفته در راستای تامین و توزیع قطعات کیفی و استاندارد، به رغم مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و محدود شدن فعالیت کسبوکارها، سهم بازار خود را افزایش دهد و همزمان با توسعه فروش قطعات اصلی و با کیفیت و اطلاع رسانی مستمر درخصوص معایب استفاده از قطعات تقلبی، فروش این اقلام را نیز محدودتر کند. مونسان گفت: ایساکو با دارا بودن بیش از هزار و ۷۰۰ نمایندگی و فروشگاهی مجاز، گستردهترین شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور را به خود اختصاص داده و توانسته بیش از پیش در راستای تسهیل دسترسی و افزایش رضایتمندی مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو گام بردارد. مدیرعامل ایساکو، با بیان اینکه اهداف فروش شرکت بیش از پیش محقق شده، یادآور شد: درصدد هستیم با ادامه این مسیر، سطح دسترسی مشتریان مجموعه به قطعات اصلی را تا پایان سال بیش از این افزایش دهیم. وی از دارندگان محصولات ایرانخودرو خواست که به منظور تضمین اصالت کالا، قطعات یدکی استاندارد را با هولوگرام مخصوص از فروشگاهها و نمایندگیهای مجاز ایساکو خریداری کنند.