تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۳
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۱۳۶۰۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«وپاسار» به ازای هر سهم ۵۶ تومان سود شناسایی کرد

می متالز - بانک پاسارگاد (وپاسار) در نیمه نخست امسال به ازای هر سهم 56 تومان سود و تابستان امسال 2935 میلیارد تومان سود خالص فصلی شناسایی کرد.
«وپاسار» به ازای هر سهم ۵۶ تومان سود شناسایی کرد

به گزارش می متالز، با فرض رشد ۲۰ درصدی سود بانک پاسارگاد (وپاسار) در ۶ ماه دوم، سهم «وپاسار» با نسبت P/E حدود ۸ واحد در حال داد و ستد است، برآوردها حکایت از آن دارد که در نیمه دوم امسال بی‌گمان گزارش بهتری از این بانک را شاهد خواهیم بود.

بانک پاسارگاد (وپاسار)در سه ماه نخست امسال از درآمد‌های مشاع در سه ماه نخست امسال ۷,۶۶۹,۲۱۰ و در نیمه نخست ۲۳,۳۱۵,۰۴۵ میلیون ریال سود داشته و از این نظر که حوزه عملیاتی بانک به شمار می‌آید رشد مطلوبی نصیبش شده است.

جمع درآمدهای سه ماهه بانک پاسارگاد (وپاسار) ۱۶,۷۷۵,۰۸۸ میلیون ریال و ۶ ماهه ۷۱,۵۱۰,۲۰۳ میلیون ریال و جمع هزینه‌های سه ماهه ۸,۲۷۳,۷۵۶ و ۶ ماهه ۳۲,۶۳۷,۶۹۷ میلیون ریال بوده است.

بانک پاسارگاد (وپاسار)در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۹۹ به ازای هر سهم ۵۵۹ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۷۰ درصد افزایش یافته و این تغییر به‌طور عمده ناشی از رشد ۲۰۵ درصدی جمع درآمدهای شرکت بوده است.

بانک پاسارگاد (وپاسار) با سرمایه ثبت شده ۶۵,۵۲۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماه منتهی به ۲۹ اسفندماه امسال ۳۶,۹۲۰,۶۳۲ میلیون ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۸۲ درصد رشد داشته است.

عناوین برگزیده