تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۳
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۱۳۶۰۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ساعت پنج‌ و نیم عصر:

فوتبال‌بازی در تالارسعادت آباد با چاخان دلار ۱۸هزارتومانی

می متالز - ساعت پنج‌ و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به فروتنی و غیرت تیم حقیقی‌ها زیر تابلوی بورس تهران و وقت‌کشی حقوقی‌هایی که با داور بحرینی جاپای عربستانی‌های پولدار گذاشته بودند.
فوتبال‌بازی در تالارسعادت آباد با چاخان دلار ۱۸هزارتومانی

به گزارش می متالز به نقل از بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله امروز خبر آورده که امروز معاملات بازارسرمایه همچون فوتبالی بود بین ایران و عربستان با داور بحرینی!

اینگونه بود که حقیقی‌های که مقابل پول تیم حقوقی‌ها یا همان عربستانی‌ها هر مقداری که ایستادگی کنند، آخر سر رقیب داور بحرینی نمی‌شوند و دقیقا آنجاست که بازار شیرفلکه عرضه را باز می‌کند و هر مقدار تیم حقیقی‌ها شرافت را به رخ می‌کشند، بازهم تیم حقوقی‌ها کاری می‌کنند که بیشتر به ذبح سرمایه شبیه است.

خیلی از این سهم‌ها که امروز به صف فروش رفته‌اند، در روز‌های اصلاح بازار چندین و روز صف‌های فروش کوچکی داشتند که نشان می‌داد کسی دیگر قصد فروش ندارد.

 

دلار ۱۸هزارتومانی یا چاخان بزرگ

نرخ دلار به محدوده‌ای رسیده که هیچکس یک صندلی چرمی را قبول نمی‌کند که حتی ادامه افزایش نرخ دلار را با فردی جدید طی کنیم اما؛ نکته جالب ماجرا آنجاست که آن ۲۵شوالیه‌ای که یک‌روز بخاطر رشد بازارسرمایه، بازاری که تورم‌زا نیست و مولد اقتصاد است بر کُوس رسوایی بر سر چهارسوق زدند که همش حباب است!

شوالیه‌ها، حداقل یه آخ بگید که بدونیم زنده‌ایم؛ این نوع «خواب خرگوشی» و «سر تو برف کردن کبک» از صنعتی و سنتی زدن خیلی بدتره.

از طرفی شاید حرف دیروز سخنگوی راه‌پله‌های ما درست دربیاید که یکی از این‌ها شاید روی صندلی داغی تکیه بزند تا برای اندک زمانی، رزومه‌ای را سیاه کند و مانند گذشته تنها ۲تا۳ماه بماند و قول دلار ۱۸ تا ۲۲ هزارتومانی را هم بدهد، اینجاست که می‌گویند، زکی...

 

کارت بانکی صندوق توسعه ملی

سخنگوی راه‌پله‌ها که اینبار از دم عابربانک برگشته بود با خود می‌خندید و می‌گفت یک درصد صندوق توسعه ملی از طریق کارت بکشیده، اما گویا تراکنش ناموفق بوده و گفتند که باید ظرف ۷۲سال پول برمیگرده، همینه که بعد ۲روز مثبت خوردن یهو یادشان افتاد که منفی بشه تا قبل ۷۲ساعت پولو برگردوندن!


حمایتی قد بیمه‌های تامین

امروز اگه روند حرکت حقوقی‌ها بزرگ را می‌دیدیم این هلدینگ بزرگ بیشتر در حوض اسناد خزانه چرخید و خرید کرد به‌جای آنکه مراقب سهم‌های خود باشد البته خیلی‌ها می‌گویند که بازارگردان‌هایی که پشت این سهم‌ها نشسته‌اند منتظر حرکت شستا پس از مجمع هستند.

عناوین برگزیده