تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۱۵
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۱۳۶۲۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر عامل ایبار خبر داد:

سیستم حمل و نقل هوشمند برای اولین بار در معادن اجرایی می شود

می متالز - سامانه هوشمند ترابری جاده ای برای اولین بار به بهره برداری رسید.
سیستم حمل و نقل هوشمند برای اولین بار در معادن اجرایی می شود

به گزارش می متالز، محمد علی نورشاهی مدیر عامل شرک ایبار مدیر هوشمند ترابری گفت:با توجه به تاکید هیئت دولت مبنی بر تسهیل در حمل جاده ،مجموعه ایبار تصمیم گرفت با ایجاد یک سامانه هوشمند الکترونیکی و شناسایی رانندگان و صاحبان کالا شرایط حمل جاده ای را با یک سیستم کاملا هوشمند مدیریت تا ضمن حذف تدریجی واسطه ها سرعت حمل و انتقال کالا را افزایش دهد.

نورشاهی افزود: در ایبار توانستیم با شنا یابی راننده ها و براساس قیمت حمل بصورت عرف و تعرفه ای وبر اساس پیاده سازی یک الگوریتم هوشمندبه قیمت منطقی حمل برسیم که البته اعتقاد داریم در طول زمان قیمت بهین شناسایی خواهد شد.
مدیر عامل ایبار گفت: ایبار به دنبال اصلاح قیمت حمل، دسترسی آسان به مراکز حمل و حذف تدریجی برخی واسطه ها است.
نورشاهی اظهار داشت:شرکت ریبار با توجه به شرایط خاص معدن مطالعات گسترده ای را برای حمل مواد معدنی نظیر ، مس و سنگ آهن داشته است بطوریکه این سیستم طوری طراحی شده است که در نقاطی از کشور به‌دلیل شرایط فصلی راننده به ندرت پیدا می شود با کمک از استان‌های دیگر از طریق این سیستم هوشمند مشکلات حمل را به حداقل برسانیم.

مدیر عامل ایبار اظهار داشت:بتازگی یکی ازخریداران بزرگ فولاد کشور طی توافقی با ایبار عملیات حمل بار توسط این سامانه هوشمند آغاز کرده است و بزودی با یکی از معادن بزرگ کشور برای حمل بار وار مذاکره خواهیم شد.

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده