تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۲
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۱۳۶۳۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طاهری در تشریح روز دوم نظارت میدانی از استان سیستان و بلوچستان

مشکلات واحدهای تولید و صنعتی شهرستان‌های زابل و هامون بررسی شد

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روز دوم نظارت میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان‌های زابل و هامون بازدید کرد.
مشکلات واحدهای تولید و صنعتی شهرستان‌های زابل و هامون بررسی شد

مصطفی طاهری

به گزارش می متالز، مصطفی طاهری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص نظارت میدانی امروز( چهارشنبه 22 مهرماه) خود از شهرستان‌های زابل و هامون، گفت: در نظارت میدانی امروز از شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی شهرستان‌های زابل و هامون بازدید شد.

بازدید میدانی مصطفی طاهری

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گزارشی از نظارت‌های میدانی به منظور تعیین مصوبات سفر و انجام اقدامات لازم تهیه شده است، ادامه داد: بازدید از کارخانه‌های تولید عایق‌های ساختمانی، بافندگی و تولید پوشاک، تولید درب و پنجره و کشتارگاه صنعتی در دستور کار روز دوم نظارت میدانی در استان سیستان و بلوچستان بود.

بازدید میدانی مصطفی طاهری

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نشستی با روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان، هامون و زابل برگزار شد، عنوان کرد: خواسته‌ها و مشکلات مطرح شده در روز دوم نظارت‌های میدانی از استان سیستان و بلوچستان و شهرستان‌های زابل و هامون به منظور بررسی بیشتر جمع‌بندی شده است.

عناوین برگزیده