تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۱۳۶۶۴۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
در راستای «جهش تولید» انجام گرفت؛

بازیابی بلوک‌های سبک گازی از باطله کارخانه گندله‌سازی اسدآباد

می متالز - فرماندار شهرستان اسدآباد از راه‌اندازی واحد تولید و ساخت بلوک سبک گازی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در مجموعه فولاد حسن آباد امام این شهرستان خبر داد.
بازیابی بلوک‌های سبک گازی از باطله کارخانه گندله‌سازی اسدآباد

به گزارش می متالز، مجید درویشی اظهار کرد: کارخانه گندله سازی اسدآباد سالانه دارای ۲۰۰ تا ۱۸۰ هزار تن تولید باطله است که برای مرتفع شدن مشکل باطله‌ها طرح تولید بلوک‌ سبک گازی توسط شرکت صبانور پیگیری و استقرار آن در جوار مجموعه فولاد گندله، کنستانتره و فرومنگنز حسن آباد امام منطقه چهاردولی اسدآباد راه اندازی شد.

وی تعداد اشتغال ایجاد شده طرح فوق را شش نفر برشمرد و مطرح کرد: با راه اندازی این واحد از این پس تولیدات بلوک از باطله ها به بازار عرضه شده و این امر در سال «جهش تولید» از توجیه اقتصادی خوبی برای کارخانه فوق برخوردار خواهد بود.

درویشی در ادامه از آغاز پروژه آسفالت کمربندی شهدا شهر اسدآباد خبر داد و یادآور شد: سرانجام پس از دو سال پیگیری پروژه آسفالت کمربندی شهدای شهر اسدآباد به طول حدود ۷۰۰ متر با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان توسط پیمانکار طرح امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه اینکه پیش بینی می شود عملیات اجرایی طرح فوق ظرف یک ماه آینده به پایان برسد، ادامه داد: این طرح یکی از مطالبات چندین ساله شهروندان اسدآبادی بوده که سرانجام پس از دو سال طرح فوق امروز اجرایی می شود.

وی در ادامه با اشاره به کلنگ زنی پروژه مدرسه سه کلاسه شهید سعیدی و سه کلاسه یادگار امام در سال ۹۶ گفت: تاکنون برای طرح مدرسه سه کلاسه شهید سعیدی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی سه میلیارد و یادگار امام با ۴۵ درصد پیشرفت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده و به ترتیب مدرسه شهید سعیدی برای تکمیل به سه میلیارد و یادگار امام به ۲.۵ میلیارد اعتبار نیاز دارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تکمیل پروژه محور داشبلاغ یکی از مطالبات مردم شهرستان بوده است، یادآور شد: تکمیل طرح در دستور کار قرار دارد و با کمک استاندار و نماینده شهرستان در خانه ملت با پیگیری های لازم و با اعتبار مناسب طرح را فعال خواهیم کرد.

عناوین برگزیده