تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۳
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۱۳۶۷۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

طرح سوال از وزیر کار در مجلس

می متالز - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از طرح سوال خود از وزیر کار با ادعای به کارگیری اعضای ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور در هیا‌ت‌مدیره شرکت‌های زیرمجموعه شستا خبر داد.
طرح سوال از وزیر کار در مجلس

به گزارش می متالز، علی‌خضریا‌ن با اشاره به شرایط اقتصادی در ایا‌م بیماری کرونا و شغل‌هایی که آسیب دیده‌اند و هم چنین تعطیلی مشاغل و بیکاری افراد مدعی شد: مدارکی به دست بنده رسیده که نشان می‌دهد شماری از اعضای ستاد انتخاباتی آقای حسن روحانی با دستور معاون وزیر کار در شرکت‌های زیر مجموعه شستا به‌کارگیری شده‌اند. این در حالی است که آمارها نشان می‌دهد حدود ۳۰ درصد از جوانان کشور بیکار هستند که بسیا‌ری از این جوانان تحصیل کرده و متخصص، می‌توانستند واجد شرایط جذب در برخی شرکت‌های دولتی باشند.

 

طرح مجلس برای اصلاح ساختار فعلی سربازی

خبر دیگر آنکه عضو هیا‌ت‌رئیسه مجلس اعلام کرد طرحی جامع جهت اصلاح ساختار فعلی سربازی در مجلس ارائه خواهد شد. سید محسن دهنوی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «فرآیند فعلی سربازی، آسیب‌های زیا‌دی به همراه داشته و موجب اتلاف‌عمر جوانان شده است. با جمع‌آوری نظرات متخصصان و ایده‌های مردمی، طرحی جامع برای اصلاح ساختار فعلی سربازی ارائه خواهیم ‌کرد.»‌

عناوین برگزیده