تاریخ: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۲
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۱۳۷۱۷۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران خبر داد:

گردهمایی بزرگ معدنکاران و فولادسازان در هفته اول دی ماه ۹۹

می متالز - رئیس خانه معدن ایران گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسـازی و صنایع وابسته پنجم تا هشتم دیماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
گردهمایی بزرگ معدنکاران و فولادسازان در هفته اول دی ماه ۹۹

به گزارش می متالز، محمدرضا بهرامن افزود: این‌نمایشگاه با نام تجاری ایران کان‌مین ۲۰۲۰ چند روز قبل از حلول سال جدید میلادی برپا می‌شود تا نظم موجود در تقویم آن حفظ شود.

رئیس خانه معدن ایران تصریح کرد: اقتصاد کرونایی در بخش معدن یکی از سرفصل‌های مهم ایران کان‌مین ۲۰۲۰ خواهد بود.

بهرامن گفت: بخش معدن و صنایع وابسته توانست در غیاب درآمدهای نفتی کارنامه قابل قبولی در صادرات غیر نفتی و ارزآوری از خود به یادگار بگذارد، از این رو در بخش جنبی نمایشگاه راهکارهای افزایش صادرات معدن محور با حضور شرکت‌های بزرگ معدنی مورد بحث بررسی قرار خواهد گرفت.  

رئیس خانه معدن ایران گفت: این‌ نمایشگاه نشان خواهد داد که به رغم تمام محدودیت‌های بین‌المللی، توسعه و سرمایه‌گذاری در بخش معدن رو به رشد است و فعالان بخش معدن و صنایع وابسته بر آنند تا با سرمایه‌گذاری‌های بیشتر سهم معدن در اقتصاد کشور را افزایش دهند.

بهرامن افزود: ایران کان مین ۲۰۲۰ با توجه به شرایط ویژه کرونا و تحریم‌های گسترده علیه کشورمان یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های اقتصاد ایران در سالجاری خواهد بود.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده