تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۰
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۱۳۷۷۸۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید مسوولان وزارت تعاون از طرح سنگ آهن فولاد خراسان

می متالز - دو تن از معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اتفاق جمعی از کارشناسان طرح‌های معدنی این وزارت‌خانه از طرح معدنی احداث کارخانه کنسانتره «فولاد خراسان» در سنگان خواف بازدید کردند.
بازدید مسوولان وزارت تعاون از طرح سنگ آهن فولاد خراسان

بازدید مسئولان وزارت تعاون از طرح سنگ آهن فولاد خراسان

به گزارش می متالز، در بازدید پیش از ظهر سه‌شنبه (۲۹ مهرماه)، کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان وضع پروژه و موانع آن و نیز اهمیت کلیدی کارخانه کنسانتره سنگان برای تولید پایدار فولاد در شرق کشور را برای معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزیر و نیز مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و کشاورزان و عشائر توضیح داد.

حجت‌اله میرزایی، معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارتخانه و علی شیرکانی، معاون وزیر و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در این بازدید ضمن ارزیابی پیشرفت فیزیکی پروژه، در نشستی با مدیرعامل فولاد خراسان، راهکارهای سرعت بخشیدن به ساخت این کارخانه حیانی را بررسی کردند.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در این بازدید کارخانه کنسانتره سنگان را نخستین حلقه زنجیره تولید و کلید تولید پایدار فولاد در استان خواند.

غفوری گفت: در سال «جهش تولید» تامین مواد اولیه  برای تولیدکنندگان بسیار حائز اهمیت است و چنانچه تولیدکنندگان چشم‌انداز روشنی از وضع تامین مواد اولیه موردنیاز خود داشته باشند، به‌طورقطع برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای تولید و توسعه خواهند داشت.

عناوین برگزیده