تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۱۳۷۹۸۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت زغال سنگ کرمان

می متالز - جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت زغالسنگ کرمان با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد.
برگزاری جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت زغال سنگ کرمان

به گزارش می متالز، در این جلسه، مدیرعامل شرکت زغال سنگ گزارشی در خصوص وضعیت معادن، نیروی انسانی، طرح های توسعه ای، برنامه عملکرد تولید و فروش، بدهی ها، چالش ها، دستاوردهای و سود و زیان شرکت و همچنین مقایسه عملکرد سه ماه نخست و سه ماهه دوم بیان نمود.

در ادامه جلسه، دکتر مسرور در سخنانی تصریح کرد: از زمان شروع به کار تیم مدیریتی جدید شرکت زغالسنگ شاهد تغییرات مثبت و روند رو به رشدی هستیم البته هنوز با اهداف مندرج در برنامه فاصله وجود دارد که امیدواریم در شش ماهه دوم با تلاش بیشتر، اهداف برنامه محقق شود.

وی با تاکید بر لزوم اولویت بندی طرح های توسعه ای و استفاده بهینه از منابع جهت اجرای این طرح ها از همکاری شرکت زغال سنگ با ذوب آهن اصفهان جهت فروش زغال استقبال و بر تداوم این روند تاکید کرد.

مسرور با تاکید ویژه بر رعایت مسایل ایمنی در شرکت زغال سنگ گفت: ضروری است تا بودجه خاصی جهت نوسازی تجهیزات ایمنی در نظر گرفته شود.

وی با تاکید مجدد بر ورود شرکت زغال سنگ به بازار سرمایه تا پایان امسال از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خواست این موضوع را با جدیت پیگیری نمایند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد انتشار اوراق صکوک را یک راه مناسب برای تامین نقدینگی دانست و گفت: املاک مازاد شرکت می تواند به عنوان ضمانت این اوراق در نظر گرفته شود.

وی در پایان افزود: امیدواریم در سال جهش تولید با تلاش مدیران و کارگران شرکت زغال سنگ کرمان شاهد رشد مطلوب تولیدات این شرکت باشیم.

گفتنی است سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی و معاون برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر شرکت های صندوق نیز در این جلسه حضور داشتند.

عناوین برگزیده