تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۷
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۱۳۸۰۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ساعت پنج‌ و نیم عصر:

خندوانه‌بازی زیر تابلوی بورس

می متالز - ساعت پنج‌ و نیم عصر نیم‌نگاهی دارد به گزافه‌گویی‌هایی که از دود آن از بازارقرمز برآمده بود تا هر کسی به اندازه دوز این دود، زمین‌گیر شد تا شعری برای بازار بسراید.
خندوانه‌بازی زیر تابلوی بورس

به گزارش می متالز به نقل از بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که بی‌خبری برای اهالی بازار بهترین روش زیستن است، آنقدر در این چندماهه که کارشناس بازار در وصف رشد بازار ترانه سرودند و بخاطر تصنیف‌ها از جیب سهامداران سکه سکه کش رفتند، این روسای بازار هستند که گعده آن‌ها روی پشت‌بام ساختمانی در نزدیکی میدان آرژانتین به‌صرف هندوانه‌خوری و خندوانه‌بازی می‌گذرد و در آخر، همه فعالان می‌گویند که کارتابل را ببندیم تا فتیله این دعوا‌ها و گعده‌نشینی‌ها تمام شود و بعدا دوباره پای میز معامله بیایم!
این روز‌ها که همه می‌گویند ما نمی‌فروشیم، این صف عظیمی که حجم مبنا‌ها را نابود می‌کند، از کشور دوست و عزیز قبرس می‌آید یا نه، همان بی‌خبری بازار است که گفتیم ...

 

ایمان بیاورید ...

امروز برای صندلی چرمی سعادت‌آباد نفری را انتخاب، تودیع و معارفه کردند و دورهمی نهار آن را هم خوردند اما؛ خیلی‌ها به در و دیوار کوبیند که ای‌بابا هنوز اعضای هیات مدیره آن‌ها که مشخص نشده که چرا آمدید و گفتید که شنیده‌ها حاکی از آن است که. دولت گرانقدر، دو روز دیگر اگر اعضای جدید آمدند و صندلی چرمی با آن‌همه تکذیب شد همان که گفتیم چــــــــــــه!

 

دلاری‌ها نگران شدند

کانال‌های دلاری شروع کردند به افراط و غلو و گزافه‌گویی آنهم از نوعی که شاخص الان بازارسرمایه دلار ۵۲ هزار تومان است؛ آنجاست که باید گفت، برو دوغ‌تو بنوش! دلار ۵۲ هزار تومان لامصب! خود شاخص برای آخر سال هم دلار ۳۰ هزارتومان را نمی‌دید الان دلار ۵۲ هزارتومان، شما‌ها مسلمون نیستند با این ارقام وحشتناکی که دارید عادی می‌کنید.

 

زلزله‌ای زیر صندلی ناظر

سخنگوی راه‌پله‌ها از سوی دیگر گفته که بالاخره زلزله‌ای نیم‌ریشتری آمده و ناظر تکانی خورده است، گویا سه کد حقیقی که سر پیش‌گشایش شپنا قمار کردند و تابلو را به‌هم ریختند، دکمه این کد‌ها خورده شد و مسدود شدند.

عناوین برگزیده