تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۱۳۸۳۷۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازار بی سر و صدای فولاد تخت در سی آی اس

می متالز - بازار صادرات فولاد تخت در سی آی اس کاهش یافته است.
بازار بی سر و صدای فولاد تخت در سی آی اس

ورق گرم

به گزارش می متالز، ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای ورق گرم صادراتی دریای سیاه در ۱۹ اکتبر ۴۷۵-۴۹۵ دلار به ازای هر تن بود، در حالیکه هفته قبل قیمت آن  ۴۸۰-۴۹۵ دلار به ازای هر تن بوده است. یکی از بازرگانان در ترکیه گفت:” بازار داخلی در ترکیه – که بزرگترین محل فروش فولاد تخت سی آی اس است – در حال ضعیف شدن است، به همین دلیل انتظارات خریداران از قیمت واردات نیز کاهش یافته است.”

ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای ورق گرم داخلی ترکیه ۵۱۰-۵۲۰ دلار در هر تن بود، که به اندازه ۱۰ دلار در هر تن اکاهش یافته است. منابع تخمین زده اند که سطح بازار حدود ۴۷۵ دلار در هر تن است. پیشنهاداتی برای ورق گرم از اوکراین در این سطح شنیده شده است ، اگرچه این امر تا زمان انتشار تایید نشده بود. منابع گفتند ، پیشنهادات مواد روسیه بسیار متفاوت بین ۴۸۰ دلار در هر تن و ۴۹۵-۵۰۰ دلار در هر تن فوب است. در خاورمیانه ، پیشنهادات ورق گرم از روسیه ۴۸۰-۴۸۵ دلار در هر تن فوب گزارش شده است. در آفریقای شمالی ، پیشنهادات ورق گرم اوکراین بسته به وزن محموله ها ، ۵۱۰-۵۲۰ دلار در هر تن سی اف آر شنیده شد. این قیمت ها نسبت به آخرین فروش گزارش شده در نیمه اول ماه اکتبر ۵ دلار در هر تن افزایش داشته است.

 

ورق سرد

ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای ورق سرد صادراتی دریای سیاه در قیمت ۵۶۰-۵۷۰ دلار در هر تن بدون تغییر بوده است. پیشنهادهای ورق سرد روسیه ۵۷۰-۵۷۵ دلار در هر تن فوب باقی مانده است و هیچ گونه رزروی گزارش نشده است و گفته می شود سطح قابل قبول خریداران ۵۶۰ دلار در هر تن فوب است.

 

صفحات سنگین فولادی

ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای صفحات فولادی ۸-۵۰ میلی متری در بازار صادرات ۵۳۵ تا ۵۵۵ دلار به ازای هر تن گزارش شده است.

عناوین برگزیده