تاریخ: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۰
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۱۳۹۲۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۳ واحد صنعتی نمونه استاندارد در همدان معرفی شدند

می متالز - مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: ۳ واحد صنعتی چینی آلات بهداشتی، سیم و کابل و سیمان هگمتان به عنوان واحدهای نمونه استاندارد معرفی شدند.
۳ واحد صنعتی نمونه استاندارد در همدان معرفی شدند

به گزارش می متالز،  با حضور معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرکل استاندارد همدان سه واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد تقدیر شدند.

واحدهای صنعتی چینی‌آلات بهداشتی، سیم و کابل و سیمان هگمتان به عنوان واحدهای نمونه استاندارد معرفی شد.

یکی از این واحدها، واحد تولیدی "نام" تولیدکننده‌ انواع چینی‌آلات بهداشتی است که از سال ۸۲ مجوز بهره‌برداری اخذ کرده اما تا سال ۱۳۹۳ همه تولیدات به خارج از کشور صادر می‌شد که از سال ۹۳ به بعد وارد بازار تولید داخل هم شده است.

این واحد یک نشان پروانه استاندارد با عنوان پروانه چینی آلات بهداشتی دارد که همه تولیدات آن را پوشش می‌دهد‌.

این مجتمع ۱۰ هزار متر مربعی در شهرک صنعتی لاله‌جین قرار دارد که ۱۶۰ نفر در آن مشغول به کار بوده و از توان و تجربه متخصصان بهره می‌برد و همچنین این واحد تولیدی یک واحد کنترل کیفی به نام آزمایشگاه "همکار استاندارد" دارد.

مدیرکل استاندارد استان همدان ضمن تقدیر از این واحد نمونه اظهار کرد: در وضعیت کنونی اقتصادی این واحد تولیدی توانسته سرپا بوده و به تولیدش ادامه دهد.

محمد مددی بیان کرد: اینکه برای چندمین سال پیاپی این شرکت توانسته به عنوان واحد نمونه انتخاب شود، بسیار ارزشمند است به طوری که وقتی از کیفیت در استان سخن می‌گوییم شرکت مفتخر را مثال می‌زنیم.

وی بیان کرد: ۶۰ واحد از ۱۰۰ واحدی که در شهرک صنعتی لاله‌جین مشغول به کار هستند استاندارد هستند به طوری که تا سال ۹۵ در شهرک صنعتی لاله‌جین دو پروانه استاندارد وجود داشت اما اکنون ۶۰ مورد است.

مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه واحد صنعتی "مفتخر" یکی از واحدهای موثر در حوزه کیفیت و استانداردسازی است گفت: امیدواریم سال آینده شرکت نصرت‌الله ابراهیمی مفتخر جزو واحدهای نمونه ملی باشد.

معاون اقتصادی استاندار همدان نیز با بیان اینکه یک کلینیک ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در زمینه کیفیت، استانداردسازی و مشکلات واحدهای تولیدی است گفت: این کلینیک از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب خدمات‌ حضوری خواهد داشت، اما اکنون به صورت تلفنی است.

ظاهر پورمجاهد با تاکید بر اینکه مشکلات را کارشناسان باید ظرف ۲۴ ساعت در ستاد تسهیل استان حل کنند گفت: در صورت عدم حل این مشکلات در داخل استان، باید در ستاد تسهیل کشور حل شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده