تاریخ: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۱۳۹۶۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نشستی تاکید شد؛

اعلام آمادگی وزیر صمت برای رفع مشکلات صنایع هرمزگان

می متالز - استاندار هرمزگان از اعلام آمادگی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای رفع مشکلات صنایع استان خبر داد و گفت: به زودی بهره‌برداری از فاز نخست پروژه بزرگ آب‌شیرین‌کن یک میلیون متر مکعبی بندرعباس، با دستور ریاست جمهوری آغاز می‌شود.
اعلام آمادگی وزیر صمت برای رفع مشکلات صنایع هرمزگان

به گزارش می متالز، فریدون همتی صبح سه شنبه در حاشیه دیدار با علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، به میزبانی دفتر وی با اشاره به پروژه بزرگ آب‌شیرین‌کن یک میلیون متر مکعبی بندرعباس، عنوان کرد: این ابرپروژه ملی با استفاده از ظرفیت داخلی و باور به توانمندی مهندسان و جوانان کشورمان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: به زودی بهره‌برداری از فاز نخست این ابر پروژه که تامین کننده آب شرب و صنایع در استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد خواهد بود، با دستور ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

استاندار هرمزگان در ادامه به دیگر صنایع فعال در این استان اشاره کرد و افزود: صنایع دریایی به ویژه کشتی سازی از ظرفیت های مهم هرمزگان محسوب می شوند و با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهور، شورای عالی صنایع دریایی باید به سرعت فعال شود تا مسائل این بخش نیز به طور دقیق بررسی و حمایت از صنایع دریایی در اولویت باشد.

استاندار هرمزگان همچنین رفع مشکلات دیگر صنایع هرمزگان را مورد پیگیری قرار داد و خواستار تامین مواد اولیه کارخانجات صنعتی و مواد غذایی در این استان شد.

وی افزود: پیشنهادات و پیگیری ها مورد استقبال وزیر صمت قرار گرفت و با اعلام آمادگی برای رفع موانع به زودی برای عملیاتی شدن موارد مطروحه به هرمزگان سفر خواهد کرد.

عناوین برگزیده