تاریخ: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۸
بازدید: ۳۴۶
کد خبر: ۱۳۹۷۱۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید هیات مدیره شرکت ملی فولاد ایران و هیات اجرائی مجتمع فولاد میانه از واحدهای فولادسازی و احیاء مجتمع فولاد میانه

می متالز - در این بازدید که اعضاء هیئت مدیره و مدیران شرکت ملی فولاد ایران حضور داشتند؛ واحد های تولید آهن اسفنجی و فولاد سازی مورد بازدید قرارگرفت.
بازدید هیات مدیره شرکت ملی فولاد ایران و هیات اجرائی مجتمع فولاد میانه از واحدهای فولادسازی و احیاء مجتمع فولاد میانه

به گزارش می متالز، در ابتدای این بازدید، مهندس ناجی مدیر مجتمع فولاد میانه ضمن خیر مقدم به مهمانان، گزارشی از وضعیت پیشرفت طرح فولاد سازی ارائه نمود.
بنا به این گزارش پس از انجام بازدید، جلسه هماهنگی فنی با حضور مدیران، پیمانکار و مشاور طرح فولاد سازی برگزار شد و پیمانکار MMTE و مشاور واحد فولاد سازی ضمن ارائه گزارش از میزان پیشرفت پروژه، به بررسی موانع و مشکلات موجود در راه اندازی واحد فولاد سازی پرداختند.

در ادامه، دکتر عباسی (عضو هیات مدیره شرکت ملی فولاد و رئیس هیات اجرایی)، دکتر خلفی (عضو هیات مدیره و معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت ملی فولاد)، خادمی (مدیر حراست شرکت ملی فولاد)، هوشمندی (مدیر حقوقی و قرارداد شرکت ملی فولاد) ضمن تشکر از اقدامات انجام شده نقطه نظرها و راهکارهای مناسب جهت پیشبرد امور را ارائه نمودند و از پیمانکار و مشاور فولاد سازی خواستند که در اسرع وقت نسبت به رفع موانع مطرح شده اقدامات لازم بعمل آید تا در راه اندازی سریعتر واحد اکسیژن پلنت گام موثری برداشته شود.

بازدید هیئت مدیره شرکت ملی فولاد ایران و هیئت اجرائی مجتمع فولاد میانه از واحدهای فولاد سازی و احیاء مجتمع فولاد میانه

عناوین برگزیده