تاریخ: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۷
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۱۳۹۷۳۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

روحیه جهادی موجب رونق فعالیت ها در مس شهید باهنر شده است

می متالز - روحیه جهادی تیم جدید مدیریتی در صنایع مس شهید باهنر، موجب رونق بیش از پیش فعالیتها در این مجموعه عظیم صنعتی شده است.
روحیه جهادی موجب رونق فعالیت ها در مس شهید باهنر شده است

به گزارش می متالز، رئیس هیات مدیره هلدینگ صدر تامین در بازدید از غرفه مس باهنر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات با بیان این مطلب که روحیه جهادی تیم جدید مدیریتی در صنایع مس شهید باهنر، موجب رونق بیش از پیش فعالیتها در این مجموعه عظیم صنعتی شده است، خاطرنشان کرد: مدیریت تازه نفس، متعهد و تحول خواه این مجموعه صنعتی که از جمله شرکتهای وابسته به هلدینگ صدر تامین است، با برنامه ریزی مناسب و پیگیریِ مستمر برنامه ها کوشیده است اقدامات ارزشمندی در راستای تحول ساختاری، توسعه صادرات و افزایش تولید را به انجام رساند.
عبودی با قدردانی از تلاشهای مدیر و کارکنان این شرکت صنعتی ابراز امیدواری کرد در سال جهش تولید شاهد شکوفایی بیش از پیش صنایع مس شهید باهنر در عرصه اقتصادی کشور باشیم.
در ادامه، ضیائی مدیر عامل مس باهنر نیز ضمن تشکر از حضور رئیس هیات مدیره هلدینگ صدرتامین ، در خصوص وضعیت تولید کارخانه ها و دیگر اقدامات شرکت گزارشی را ارایه کرد.
 مدیرعامل مس باهنر با اعلام این که مقدار تولید این شرکت در شش ماهه ابتدایی ۹۹،  ۵۱ درصد کل بودجه را تحقق بخشیده افزود : سود خالص این شرکت ۳۷ درصد ، سود ناخالص ۵۶ درصد، فروش ریالی  ۸۶ درصد ، سود عملیاتی ۷۰ درصد و مقدار تولید ۲۲ درصد رشد نسبت به دوره مشابه شش ماهه سال ۹۸ داشته است .
 ضیائی در خصوص وضعیت صادرات شرکت در ۶ ماهه سال ۹۹ اعلام داشت این شرکت علیرغم تمام موانع موجود و تحریمهای همه جانبه از سویی و شیوع ویروس کرونا از سویی دیگر و علیرغم تعطیلی مرزها در سه ماهه نخست سال جاری توانست ۲۸۸درصد تناژ صادرات خود را افزایش دهد.
گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران از ۳۱ مهر تا ۳ آبان با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار شد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده