تاریخ: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۴
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۱۳۹۸۹۱
سرویس خبر : انرژی
فردا صورت می‌گیرد؛

بررسی مشکلات کامیون‌داران بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی کشور در کمیسیون انرژی

می متالز - نمایندگان کمیسیون انرژی روز یکشنبه "مشکلات کامیون‌داران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی کشور" را با حضور نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و... بررسی خواهند کرد.
بررسی مشکلات کامیون‌داران بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی کشور در کمیسیون انرژی

به گزارش می متالز، دستور کار کمیسیون انرژی مجلس شورای  اسلامی به تاریخ یکشنبه 11 آبان ماه و دوشنبه 12 آبان ماه به شرح ذیل اعلام شد.

نمایندگان این کمیسیون روز یکشنبه بررسی "طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران" و بررسی "مشکلات کامیون‌داران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی کشور" را با حضور نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سازمان تأمین اجتماعی، شهرداری تهران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، قرارگاه ثارالله، انجمن صنفی کامیون‌داران، سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت را در دستور کار دارند.

همچنین نمایندگان روز دوشنبه مسائل فعالان بخش خصوصی حوزه انرژی با حضور کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی ایران را بررسی می‌کنند و بررسی لایحه "قانون الحاق 9  تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی" در دستور کار دارند.

بنابراین گزارش در روز یکشنبه نیز کمیته نیرو کمیسیون انرژی "لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب" را بررسی خواهند کرد.

عناوین برگزیده