تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۴
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۱۴۰۰۸۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

آخرین آمارها از تولید، فروش و خودروهای پارک شده و ناقصی ایران خودرو و سایپا

می متالز - از ابتدای سال تاکنون ۵۲۸ هزار و ۶۵۱ دستگاه خودرو توسط ایران‌ خودرو و سایپا تولید شده که ۹۷ هزار و ۶۵ دستگاه از آن یعنی ۳۶. ۱۸ درصد کل خودروهای تولیدی ناقص است.
آخرین آمارها از تولید، فروش و خودروهای پارک شده و ناقصی ایران خودرو و سایپا

به گزارش می متالز، آخرین آمارها از تولید، فروش و تعداد خودروهای ناقص ایران خودرو و سایپا نشان می دهد از ابتدای سال تا دو روز پیش  ۵۲۸ هزار و ۶۵۱ دستگاه خودرو توسط ایران‌ خودرو و سایپا تولید شده که ۹۷ هزار و ۶۵ دستگاه معادل ۳۶. ۱۸ درصد ناقص هستند.

براساس این گزارش، در برابر تولید ۲۸۷ هزار و ۱۳۱ محصول توسط ایران‌خودرو، ۲۴۰ هزار و ۹۵۰ دستگاه به مشتریان تحویل داده شده و موجودی خودروهای تجاری در پارکینگ فروش این شرکت صفر بوده و تعداد خودروهای ناقص گروه هم ۵۶ هزار و ۵۱۹ دستگاه است.

سایپا هم با تولید ۲۴۱ هزار و ۵۲۰ دستگاه، ۲۰۸ هزار و ۲۸۴ محصول به مشتریان تحویل داده و موجودی خودروهای تجاری در پارکینگ فروش این شرکت  ۶ هزار و ۱۰۲ دستگاه است که ۴۰ هزار و ۵۴۶ دستگاه ناقص هستند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد