تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۳
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۱۴۰۱۸۲
بدری خبر داد:

به میزان نیاز راه آهن اردبیل توسط سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار می شود

می متالز - نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: در جلسه پیگیری اجرای پروژه‌های زیرساختی در استان مقرر شد به میزان نیاز راه آهن اردبیل توسط سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار شود.
به میزان نیاز راه آهن اردبیل توسط سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار می شود

صدیف بدری

به گزارش می متالز، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه پیگیری اجرای پروژه‌های زیرساختی در استان اردبیل با حضور نمایندگان مردم استان و مسئولین مرتبط وزارت راه و شهرسازی، بانک ملی، بانک مرکزی، قرارگاه خاتم‌الانبیا، سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار اردبیل خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: در این نشست مقرر گردید که ظرف 10 روز آینده تخصیص و پرداخت قسط اول فاینانس 400 میلیارد تومانی مرحله دوم بانک ملی به پروژه راه آهن اردبیل که مصوبات و مجوزهای بانک ملی و مرکزی انجام شده است، پرداخت گردد.

وی ادامه داد: 100 میلیارد تومان نیز از اعتبارات سفر سال 98 رییس جمهوری توسط سازمان برنامه و بودجه ابلاغ گردیده و به کارکرد پیمانکاران پرداخت گردد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس یادآور شد: مقرر شد به میزان نیاز راه آهن اردبیل توسط سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار شود و تمام تلاش ها برای اتمام و بهره برداری تا پایان دولت دوازدهم باشد.

عناوین برگزیده