تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۱۴۰۲۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش سقف خدمات ریالی بانک مهر ایران

می متالز - بار دیگر به علت بالا رفتن آمار مرگ‌و‌میر ناشی از کرونا سقف خدمات غیرحضوری بانک‌ها افزایش یافت و در این میان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سقف کارت‌های هدیه را به ۲ میلیون تومان و سقف انتقال وجه کارت به کارت را به ۶ میلیون تومان افزایش داد.
افزایش سقف خدمات ریالی بانک مهر ایران

به گزارش می متاز، این بانک اعلام کرد با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و موج سوم شیوع ویروس کرونا و برای تسهیل استفاده مشتریان از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز، سقف مبلغ کارت به کارت از درگاه‌های غیرحضوری بانک مهر ایران افزایش یافت.

براین اساس انتقال وجه کارت به کارت از درگاه‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مبلغ ۳۰ میلیون ریال به ۶۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

در این راستا سقف انتقال وجه کارت به کارت از درگاه‌های بانک مهر ایران از مبلغ ۳۰ میلیون ریال به ۶۰ میلیون ریال افزایش یافت. تا اطلاع ثانوی و به‌صورت موقت سقف صدور کارت‌های هدیه نیز تا مبلغ ۲۰ میلیون ریال افزایش یافت.

همچنین با توجه به امکان تمدید کارت‌های بانکی تا پایان سال ۱۳۹۹ بدون حضور مشتری، تاریخ انقضای تمام کارت‌های بانکی که زمان منقضی شدن آنها در بازه زمانی تیرماه ۱۳۹۹ تا تیر ماه ۱۴۰۰ بود، به مدت یک سال افزایش یافت.

افزایش سقف خدمات غیرحضوری بانک‌ها با امیدواری به استفاده بیش از پیش از ابزارهای بانکداری الکترونیکی و کاهش  مراجعات مشتریان به شعب بانک‌ها است.

عناوین برگزیده