تاریخ: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۶
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۱۴۰۳۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار ‌می‌کند

چهار دوره آموزشی در حوزه تجارت بین‌الملل، تبلیغات، مناقصات و بازگشت ارز صادراتی

می متالز - اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران چهار دوره آموزشی با عناوین «حقوق و رویه قراردادهای تجاری بین‌المللی»، «مدیریت تبلیغات تجاری»، «آشنایی با حقوق مناقصه‌گران در مناقصات دولتی» و «آشنایی با سیستم رفع تعهد برگشت ارز حاصل از صادرات» برگزار ‌می‌کند.
چهار دوره آموزشی در حوزه تجارت بین‌الملل، تبلیغات، مناقصات و بازگشت ارز صادراتی

به گزارش می متالز، موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران که دوره‌های آموزشی جدیدی را برای ارتقای دانش و توانمندسازی فعالان اقتصادی در تقویم آموزشی خود گنجانده، عنوان و زمان برگزاری این دوره‌ها را اعلام کرد. بر این اساس قرار است طی روزهای باقیمانده از آبان ماه و در ماه آذر، چهار دوره آموزشی با عناوین «حقوق و رویه قراردادهای تجاری بین‌المللی»، «مدیریت تبلیغات تجاری»، «آشنایی با حقوق مناقصه‌گران در مناقصات دولتی» و «آشنایی با سیستم رفع تعهد برگشت ارز حاصل از صادرات» برگزار کند.

حقوق و رویه قراردادهای تجاری بین‌المللی

دوره آموزشی «حقوق و رویه قراردادهای تجاری بین‌المللی» همزمان به صورت حضوری و مجازی طی مدت 16 ساعت در 4 جلسه برپا می‌شود. شروع این دوره آموزشی از 15 آبان ماه و از ساعت 9 تا 13 خواهد بود و روزهای برگزاری کلاس روزهای پنجشنبه تعیین شده است.

منابع اصلی حقوق قراردادهای بین‌المللی، اصول و قواعد بنیادین، قوانین حاکم، حل اختلاف، تنظیم مذاکره، شروط رایج و کلیاتی در خصوص قراردادهای رایج نیز به عنوان سرفصل‌های رایج این دوره اعلام شده است.

مدیریت تبلیغات تجاری

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران یک دوره آموزشی دیگر با عنوان «مدیریت تبلیغات تجاری» را در آبان ماه برگزار ‌می‌کند. این دوره که همزمان به صورت حضوری و مجازی برگزار ‌می‌شود، از 27 آبان ماه آغاز شده و ساعات برگزاری آن 15 تا 19 خواهد بود.

بر اساس آنچه در اطلاعیه این دوره آمده، اصول و مبانی مدیریت تبلیغات تجاری، آشنایی با مبانی برندینگ، تحقیقات بازاریابی، برنامه‌ریزی رسانه، مدیریت کمپین، ایده‌پردازی و خلاقیت و تبلیغات دیجیتال جزو سرفصل‌های آموزشی این دوره تعیین شده است.

آشنایی با حقوق مناقصه‌گران در مناقصات دولتی

دوره آموزشی آنلاین دیگری که قرار است در ماه پایانی پاییز برگزار شود، فعالان اقتصادی را با «حقوق مناقصه‌گران در مناقصات دولتی» آشنا خواهد کرد. این دوره آموزشی طی 9 ساعت در روزهای 12، 19 و 26 آذرماه برگزار ‌می‌شود و ساعات برگزاری آن 15 تا 18 خواهد بود.

سرفصل‌های آموزشی این دوره، به سه بخش قبل از مناقصه، حین مناقصه و بعد از مناقصه تقسیم شده و مفاهیمی چون، حق دسترسی به اطلاعات (آگاهی از اطلاعات عمومی موجود در نهادهای حاکمیتی)، حق درخواست اطلاعات، حق اطلاع از مصوبات موجد حق و تکلیف، حق اطلاع از مناقصه، حق شرکت در مناقصه، حق اعتراض به ایجاد محدودیت، حق اطلاع از منابع مالی معامله، حق اصلاح یا پس گرفتن پیشنهاد و حق عودت گرفتن تضمین و پاکت‌های باز نشده در صورت رد شدن پیشنهاد را در بر ‌می‌گیرد.

آشنایی با سیستم رفع تعهد برگشت ارز حاصل از صادرات

دوره آموزشی آنلاین آشنایی با سیستم رفع تعهد برگشت ارز حاصل از صادرات طی 8 ساعت آموزشی در روزهای 12 و 19 آذرماه از ساعت 16تا 19 و در روز 26 آذرماه، ساعت 16 تا 18برگزار ‌می‌شود.

آشنایی کلی با نقشه راه فرآیند واردات کالا بر اساس سامانه‌های موجود در کشور، آشنایی کلی با سامانه جامع ارزی و سامانه جامع تجارت ایران، آشنایی با انواع روش‌های ثبت‌سفارش واردات کالا در سامانه جامع تجارت ایران، انواع روش‌های بازگردانی ارز حاصل از صادرات، خرید و فروش ارز در سامانه نیما و نحوه استفاده از ارز حاصل از صادرات برای واردات کالا جزو سرفصل‌های آموزشی این دوره خواهد بود.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی برای ثبت‌نام باید به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت، کلاس‌ها بر اساس تاریخ واریز وجه ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد. متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند.

ثبت‌نام آنلاین

عناوین برگزیده