تاریخ: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۴
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۱۴۰۷۴۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
قائم‌مقام مدیرعامل سایپا خبر داد:

وعده افزایش تولیدات سایپا و تداوم طرح های فروش فوق‌العاده

می متالز - قائم مقام مدیرعامل سایپا با اشاره به دو رسالت بزرگ به افزایش تولیدات، تداوم طرح های فروش فوق‌العاده و پیش فروش و فرصت ۱۲۰ ساعته تکمیل وجه برندگان وعده داد.
وعده افزایش تولیدات سایپا و تداوم طرح های فروش فوق‌العاده

به گزارش می متالز، مجید باقری در مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش 9 محصول سایپا و استقبال وسیعی که از سوی مردم برای ثبت نام در این طرح صورت گرفته، گفت: بیش از 450 هزار نفر در طرح پیش فروش محصولات شرکت کردند و این استقبال مردمی دو رسالت بزرگ را بر دوش می گذارد، اول آنکه مجموعه سایپا تمام تلاش را برای عرضه و توسعه محصولات جدید داشته باشد و دوم اینکه در جهت کاهش التهاب بازار، خودروهای تولیدی در موعد مقرر تحویل شود.

وی افزود: نکته بسیار مهمی که در طرح پیش فروش محصولات سایپا اتفاق افتاد، ثبت نام 100 هزار نفر برای خودروی شاهین بود که قرار است سری اول آن زمستان سال جاری وارد بازار شود لذا ثبت نام و استقبال برای خرید این خودرو گویای آن است مردم به محصول جدید اعتماد کردند و به این اطمینان رسیدند خودروی شاهین طبق سلایق آنها طراحی شده است.

این مقام مسوول ادامه داد: با توجه به اینکه تحویل خودروها در تابستان سال 1400 صورت می گیرد وظیفه سایپا در جلب رضایت مشتریان و تحقق خواسته های مردمی سنگین تر شده لذا این مجموعه تمام توان را خواهد گذاشت تا محصولات بهتر و باکیفیت تری را در اختیار مردم قرار دهد. بعد از خودروی شاهین، محصول تیبا2 مورد استقبال عموم قرار گرفته و برنامه ریزی ها به گونه ای خواهد بود که با سرعت خودروهای ثبت نامی تحویل مردم شود تا التهابات بازار روز به روز کمتر شود و مردم با آرامش بتوانند خودروهای مدنظر را خریداری کنند.

باقری عنوان کرد: متناسب با افزایش استقبال برای خرید خودرو، سعی خواهیم کرد با وجود تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا میزان تولیدات را افزایش دهیم. دو هفته آینده (هفته آخر آبان ماه) مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده خودرو را خواهیم داشت در حالی که در طرح فروش خودرو که مراسم قرعه کشی آن امروز برگزار شد 31 هزار خودرو عرضه شد اما در جهت کنترل قیمت های بازار طرح های فروش فوق‌العاده هر ماه و پیش فروش ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: به مردم اطمینان می دهیم طرح های فروش تکرار خواهد شد و این استمرار با جدیت دنبال خواهد شد. از آنجا که برخی از متقاضیان نتوانستند در موعد اعلام شده بعد از اعلام اسامی قرعه کشی عملیات واریز وجه را انجام دهند 120 ساعت دیگر فرصت تکمیل وجه داده می شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده