به گزارش می متالز، وی در خصوص مشترکین خوش مصرف افزود: مشترکین خوش مصرف نیز که طیف وسیعی از مشترکین برق می باشند، به هر میزان که در طول سال مصرفشان راکاهش دهند ؛ صنعت برق نیز به همان میزان، از این مشترکین حمایت خواهد کرد و هزینه برق آنها را کاهش خواهد داد.
وی در خصوص مشترکین پر مصرف نیز خاطر نشان کرد: این دسته از مشترکین نیز باید با اجرای برنامه های مدیریت مصرف و استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله انرژی خورشیدی و…. میزان برق مصرفی خود را کاهش دهند.
فرهزاد در بخش دوم این مصاحبه به ارائه خدمات شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری از طریق درگاه های مختلف الکترونیکی اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا آذر ماه سال جاری، مراجعه حضوری هیچ مشترکی را به این شرکت نخواهیم داشت و همه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری در قالب اپلیکیشن برق من در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت و مردم عزیز استان می توانند با دانلود کردن این اپلیکیشن از طریق لینک مربوطه در پیامکی که تا چند روز آینده برای آنها ارسال خواهیم کرد و یا نرم افزار بازار، این اپلیکیشن را دانلود نمایند و کلیه خدمات این شرکت را بصورت غیر حضوری دریافت نمایند.