تاریخ: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۸
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۱۴۰۸۱۸
سرویس خبر : انرژی

اجرای طرح برق امید و رایگان شدن برق مشترکین کم مصرف در چهار محال وبختیاری

می متالز - مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع برق استان چهار محال وبختیاری در تشریح طرح برق امید گفت : در این طرح مشترکین برق خانگی به سه دسته کم مصرف ، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم خواهند شد و برق مصرفی مشترکینی که در طول ماه کمتر از الگوی تعیین شده (۸۰ کیلووات ساعت در ایام غیر گرم و ۱۰۰ کیلوات در ایام گرم سال ) مصرف کنند ، کاملا رایگان خواهد شد.
اجرای طرح برق امید و رایگان شدن برق مشترکین کم مصرف در چهار محال وبختیاری

به گزارش می متالز، وی در خصوص مشترکین خوش مصرف افزود: مشترکین خوش مصرف نیز که طیف وسیعی از مشترکین برق می باشند، به هر میزان که در طول سال مصرفشان راکاهش دهند ؛ صنعت برق نیز به همان میزان، از این مشترکین حمایت خواهد کرد و هزینه برق آنها را کاهش خواهد داد.

وی در خصوص مشترکین پر مصرف نیز خاطر نشان کرد: این دسته از مشترکین نیز باید با اجرای برنامه های مدیریت مصرف و استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله انرژی خورشیدی و…. میزان برق مصرفی خود را کاهش دهند.

فرهزاد در بخش دوم این مصاحبه به ارائه خدمات شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری از طریق درگاه های مختلف الکترونیکی اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا آذر ماه سال جاری، مراجعه حضوری هیچ مشترکی را به این شرکت نخواهیم داشت و همه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری در قالب اپلیکیشن برق من در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت و مردم عزیز استان می توانند با دانلود کردن این اپلیکیشن از طریق لینک مربوطه در پیامکی که تا چند روز آینده برای آنها ارسال خواهیم کرد و یا نرم افزار بازار، این اپلیکیشن را دانلود نمایند و کلیه خدمات این شرکت را بصورت غیر حضوری دریافت نمایند.

عناوین برگزیده