تاریخ: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۲۳
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۱۴۲۰۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دستور قالیباف به شرکت بورس: "شستا" را سریع تعیین تکلیف کنید

می متالز - براساس قانون بازار اوراق بهادار بازگشایی و توقف نماد‌ها بر عهده بورس‌ها است، وظیفه سازمان بورس و اوراق بهادار، صیانت از حقوق سهامداران و نظارت بر بورس‌ها است.
دستور قالیباف به شرکت بورس: "شستا" را سریع تعیین تکلیف کنید

دستور قالیباف به شرکت بورس:

به گزارش می متالز، در واکنش به گزارش منتشر بورس‌نیوز از وضعیت بازگشایی "شستا" که بواسطه تماس فراوان سهامداران با بخش "صدای سهامدار" صورت گرفت، حسن قالیباف اصل به شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد تا هر چه سریعتر این نماد و سایر نمادهای متوقف را تعیین تکلیف کند.

حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: با توجه به توقف طولانی مدت نماد معاملاتی "شستا"، سازمان به شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد تا هر چه سریعتر این نماد و سایر نماد‌های متوقف را تعیین تکلیف کند.

وی تاکید کرد: البته به این نکته باید توجه داشت که خود ناشرین حتما باید فرآیند بازارگردانی و تداوم آن را مدنظر قرار دهند و در راستای نقدشوندگی سهام خود کوشا باشند. این موضوع یک اصل مهم در سرمایه گذاری است.

قالیباف اصل گفت: چنانچه ناشری این مهم را رعایت نکند، سازمان بورس و اوراق بهادار از اختیارات قانونی خود در راستای صیانت از حقوق سهامداران استفاده خواهد کرد.

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

عناوین برگزیده