تاریخ: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۰
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۱۴۲۱۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر ارتباطات فرابورس:

برنامه «به وقت تحلیل» فرابورس روی آنتن زنده شبکه «ایران کالا» می‌رود

می متالز - مدیر ارتباطات فرابورس از آغاز پخش برنامه «به وقت تحلیل» از استودیو فرابورس خبر داد و گفت: با توجه به نیاز مخاطبان بازار سرمایه نسبت به دریافت اطلاعات و تحلیل مسائل روز این بازار و لزوم نگاه کارشناسانه به مسائل روز بازار سرمایه، برنامه «به وقت تحلیل» توسط فرابورس و با همکاری شبکه ایران کالا از ابتدای همین هفته روی آنتن زنده این شبکه رفت.
برنامه «به وقت تحلیل» فرابورس روی آنتن زنده شبکه «ایران کالا» می‌رود

برنامه «به وقت تحلیل» فرابورس روی آنتن زنده شبکه «ایران کالا» می‌رود

به گزارش می متالز، مبینا بنی‌اسدی تهیه و پخش برنامه «به وقت تحلیل» را گامی برای افزایش تحلیل و آگاهی همه مخاطبان بازار سرمایه در مسائل روز این بازار عنوان کرد و افزود: این برنامه همچنین پاسخی به دغدغه‌ها، پرسش‌ها و نیازمندی‌های سهامداران، سرمایه‌گذاران و فعالان بازار است که تحلیل و بررسی آن را از دریچه نگاه کارشناس برنامه به تماشا خواهند نشست.

وی مسائلی را که در این برنامه به آن‌ها پرداخته می‌شود شامل مباحثی همچون بررسی تغییر ریزساختارهای بازار سرمایه مانند حجم مبنا و دامنه نوسان، فعالیت‌های بازارگردانی و نقش آن در تعادل معاملات، نگاهی به دوره پیش گشایش و مسائل مرتبط به آن، تجربیات بورس‌ها در زمان صعود و نزول یکطرفه قیمت سهام و نحوه مداخلات نهاد ناظر در روند بازار، نقش تحلیل و گزارش‌های شرکت‌ها در تعیین روند قیمت سهام، سیگنال‌فروشی، کیفیت خدمات کارگزاری‌ها و … عنوان کرد.

مدیر ارتباطات فرابورس ایران افزود: این برنامه که از شنبه (۱۷ آبان‌‌ماه) آغاز شده است، همه روزه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۱۵ به صورت زنده از استودیو فرابورس روی آنتن شبکه ایران کالا می‌رود و موضوعات روز بازار سرمایه را با حضور کارشناسان خبره به بحث و بررسی می گذارد.

بنی اسدی راه‌ ارتباطی با این برنامه را برای طرح نقطه‌نظرات، پیشنهادها و دغدغه‌های مخاطبان به منظور پرداختن به آن‌ها در برنامه «به وقت تحلیل»، ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۵۰۰ اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به آغاز پخش برنامه‌های آموزشی از تلویزیون اینترنتی واچار عنوان کرد: از ابتدای امسال از تلویزیون اینترنتی واچار شاهد پخش برنامه‌های متعدد آموزشی و تحلیلی مانند راهبردهای سرمایه‌گذاری بودیم و محتواهای جذاب دیگر ی نیز در حوزه بازار سرمایه در مرحله تولید و پخش از این شبکه قرار دارد.

مدیر ارتباطات فرابورس ایران ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای تهیه انواع محتواهای آموزشی و برنامه‌های مختلف تحلیلی که در فضای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به سمع و نظر مخاطبان می‌رسد به مرور شاهد افزایش سطح دانش عمومی آحاد مردم درباره بازار سرمایه، کارکرد آن و نحوه حضور موثر در این بازار باشیم.

عناوین برگزیده