تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۲:۱۶
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۱۴۲۵۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اقدام چادرملو در تامین اکسیژن بیمارستان‌های یزد

می متالز - شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که تولیدکننده اکسیژن برای واحد فولادسازی خود است، تامین نیاز اکسیژن بیمارستان‌های یزد را بر عهده گرفت.
اقدام چادرملو در تامین اکسیژن بیمارستان‌های یزد

به گزارش می متالز، در پی فراگیر شدن ابتلا به بیماری کرونا در استان یزد و نیاز شدید بیمارستان‌ها به اکسیژن، با دستور و تاکیدات مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مبنی بر تامین نیاز بیمارستان‌ها به اکسیژن به هر میزان، این شرکت تاکنون بیش از ۱۱۲ هزار کیلوگرم اکسیژن موردنیاز بیمارستان‌های شهید صدوقی یزد و میبد و ضیایی اردکان برای استفاده بیماران نیازمند مبتلابه کرونای بستری در این بیمارستان‌ها را به‌طور رایگان تامین کرده است.

بر اساس این گزارش، ناصر تقی زاده مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره چادرملو در گفت‌وگویی اعلام کرد: تاکنون علاوه بر تامین اقلام موردنیاز جهت ضدعفونی واحدهای صنعتی و معدنی، اماکن عمومی، سرویس‌های رفت‌وآمد کارکنان، وسایل نقلیه سبک و سنگین و دفاتر کاری و تجهیز ۱۵ تیم بهداشتی همراه با ماشین‌آلات جهت ضدعفونی اماکن عمومی و مراکز پرتردد شهرهای اردکان، عقدا، بهاباد و روستاهای مجاور مجتمع‌های صنعتی و معدنی و توزیع ۵۰ تن مواد ضدعفونی‌کننده مایع و جامد و ده‌ها هزار عدد ماسک و دستکش بین شهروندان، اقدام به تجهیز نقاهتگاه اضطراری شهر اردکان با ۱۰۰ تخت و نقاهتگاه‌های مستقر در مجتمع‌های معدنی و صنعتی برای قرنطینه بیماران مبتلابه ویروس کرونا بوده‌ایم. وی افزود: همچنین چادرملو بالغ‌بر ۲۲۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای مقابله با کرونا به مراکز نظارتی و پزشکی استان یزد و شهرستان اردکان اهدا کرده است. قابل‌بیان است که اکسیژن یکی از مواد موردنیاز واحدهای فولادسازی است که در مجتمع صنعتی چادرملو تولید می‌شود.

عناوین برگزیده