تاریخ: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۶
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۱۴۲۶۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان خبر داد:

کشف انبار احتکار پکیچ و رادیاتور در شهرستان خرم آباد/ الزام ثبت انبارها و سردخانه ها در سامانه جامع انبارها

می متالز - معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان از کشف انبار احتکار پکیچ و رادیاتور در شهرستان خرم آباد خبر داد.
کشف انبار احتکار پکیچ و رادیاتور در شهرستان خرم آباد/ الزام ثبت انبارها و سردخانه ها در سامانه جامع انبارها

به گزارش می متالز، فریبرز حسامی افزود: در راستای ابلاغ شیوه نامه بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا و به منظور کنترل، پایش و نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه‌ها، روز گذشته به صورت مشترک بازرسان سازمان صمت به اتفاق مامورین قضایی، از انبارهای مواد غذایی و کالاهای اساسی سطح شهر خرم آباد بازدید داشتند.

وی ادامه داد: در حین بازدیدو سرکشی، یک انبار رادیاتورو پکیچ‌ احتکار شده به ارزش پرونده ۵ میلیار ریال کشف وضبط ؛تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان بیان کرد: مراکز نگهداری کالا در دستور کار این سازمان قرار‌ دارد و روزانه رصد خواهند شد و درصورت مشاهده هر گونه تخلف بدون اغماض به شدت برخورد خواهدشد.

حسامی اضافه کرد: کلیه واحدهای انبار،سردخانه ، عمده فروشی، وارد کننده، تولید کننده، موظف به ثبت اطلاعات واحد خود در سامانه جامع انبار ها می باشند.
وی در پایان تصریح کرد: از هم استانیهای گرامی خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی شامل گرانفروشی، ‌امتناع از فروش؛ احتکار و وجود انبارهای غیر قانونی را از طریق سامانه 124 اعلام تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش انها رسیدگی شود.

عناوین برگزیده