تاریخ: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۲
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۴۳۰۵۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
ایساکو هشدار داد:

روش‌های جدید اخاذی امدادخودروهای متفرقه از هموطنان

می متالز - شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با هشدار مجدد نسبت به مخاطرات جانی و مالی استفاده از امدادخودروهای متفرقه، از روش‌های نوین اخاذی این امدادگرها از هموطنان خبر داد.
روش‌های جدید اخاذی امدادخودروهای متفرقه از هموطنان

روش‌های جدید اخاذی امدادخودروهای متفرقه از هموطنان

به گزارش می متالز، با استناد به گزارش‌های پخش شده از رسانه ملی، امدادگران متفرقه، در تازه‌ترین شگرد خود با دست‌کاری خودروهای پارک شده، اقدام به از کار انداختن خودرو کرده و سپس به عنوان امدادخودرو گذری به ساده‌ترین روش‌، اقدام به تعمیر خودرو کرده و دستمزدهای کلان از مالک دریافت می‌کردند.
به گزارش روابط عمومی ایساکو، این شرکت به منظور جلوگیری از صدمه‌ها و خطرات دریافت خدمات غیراستاندارد از این امدادخودروها که بدون داشتن اطلاعات کامل و به روز از نقشه‌های فنی و قطعات جدید خودروها، حتی بدون قصد سوء، بعضا خسارات سنگینی به بار می‌آوردند، به دارندگان محصولات ایران‌خودرو تاکید کرد برای دریافت خدمات متناسب با سیستم خودرو، همواره از خدمات شرکت امداد خودرو ایران بهره‌مند شوند.
بنابراین گزارش، شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی به مشتریان در تمام شهرها، راه‌ها و جاده‌های عبوری کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. همچنین اپلیکیشن ایساکو همواره برای ارایه انواع خدمات امدادی بر روی گوشی‌های هوشمند در دسترس دارندگان محصولات ایران‌خودرو است.
در این گزارش به دارندگان محصولات ایران‌خودرو تاکید شده است، حتی در صورت حضور خودروی امدادخودرو ایران، در نزدیکی محل خرابی خودرو، ثبت درخواست فقط از طریق سامانه ۰۹۶۴۴۰ صورت گیرد، تا امکان پیگیری خدمات صورت گرفته توسط امدادگرد از طریق این سامانه وجود داشته باشد.
از مهم‌ترین مزایای درخواست خدمات امدادی از روش‌های فوق، می‌توان به اعزام امدادگر در کمترین زمان، گارانتی قطعات تعویض شده، استفاده از قطعات اصلی، ارایه فاکتور رسمی، امکان ارتباط با مدیران و وجود پل ارتباطی جهت شکایات و رسیدگی به گزارشات مشتری اشاره کرد. این در حالی‌ است که در صورت استفاده از امدادهای متفرقه، نه تنها ممکن است مشکل خودرو برطرف نشود، بلکه مرجع مشخصی برای پیگیری، شکایت و احقاق حق مشتری نیز وجود ندارد.
لازم به تاکید است که خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از جمله خدمات امدادی، در دوره گارانتی محصولات کاملا رایگان بوده و دارندگان خودرو در این دوره می‌توانند بدون پرداخت وجه، از خدمات امدادی شرکت امدادخودروایران استفاده کنند. این خدمات شامل خدمات بالینی و حمل است و پس از اتمام دوره گارانتی خودرو نیز، تمامی خدمات طبق تعرفه‌های مصوب این شرکت به مشتریان ارایه خواهد شد.
به منظور جلوگیری از سواستفاده احتمالی امدادهای متفرقه، تمامی ناوگان امداد شرکت امدادخودرو ایران منقوش به دورنویسی مشخص با برچسب کد امدادگر، شماره تماس و چراغ‌گردان بوده و پیش از رسیدن امدادگر، مشخصات خودروی امدادی و کد امدادگر از طریق پیامک برای امدادخواه ارسال می‌شود.
 

منبع: ایکوپرس
عناوین برگزیده