به گزارش می متالز، در پی تماس های مکرر برخی مشتریان مبنی بر دریافت تماس های مشکوک، مشخص شد که عده ای کلاهبردار به دنبال سوء استفاده از اطلاعات هویتی و بانکی مشتریان هستند.
این عده با استفاده از ابزارهای تلفنی، ترفندهای مذاکره و نیز مهندسی اجتماعی تلاش می کنند مشتری را با عناوین مختلف به ارائه اطلاعات بانکی ترغیب کرده و از آن به نفع خود استفاده کنند.
بانک ملی ایران ضمن هشدار مجدد به مشتریان در این باره، از آنها خواست در مقابل هر گونه مورد مشکوک هشیار بوده و ضمن جلوگیری از ادامه مکالمه تلفنی، در صورت لزوم آن را با پلیس در میان بگذارند.