تاریخ: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۱۴۳۷۹۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جذب سرمایه‌گذار جدید در ۳ معدن استان کهگیلویه و بویراحمد

می متالز - معاون اقتصادی استاندار: برای ۳ معدن استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذار جدید جذب شده است.
جذب سرمایه‌گذار جدید در ۳ معدن استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش می متالز، معاون اقتصادی استانداری این استان در نشست با رئیس هیئت عامل ایمیدرو با اشاره به جذب سرمایه‌گذار جدید در سه معدن استان، گفت: سرمایه‌گذاران باید به صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی به شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران معرفی شوند.

حشمت الله صمیمی دوست افزود: متقاضیان سرمایه گذاری در معادن سلستین شهرستان بهمئی، بوکسیت در سرفاریاب و معدن گچ در شهرستان گچساران می‌توانند برای سرمایه گذاری اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات و طرح‌های سرمایه گذاری در حوزه معادن و صنایع معدنی کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد، اضافه کرد: یکی از مصوبات این نشست تسریع در مشخص کردن برنامه زمان بندی برای زیر ساخت فسفات چرام از سوی دستگاه‌های اجرایی است.
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: با هدف تامین آب مورد نیاز این طرح نیز باید نشستی با حضور نماینده شرکت تهیه و تولید، آب منطقه ای، حوزه اقتصادی استانداری و سازمان صمت برگزار شود.

صمیمی دوست بیان کرد: بخشی از خطوط تولید صنایع فرآوری این معدن هم اکنون در حال ساخت است.
وی اضافه کرد: در این نشست همچنین مقرر شد که پیمانکار جاده دسترسی به معادن آهک هیدراته تنگ ماغر بهمئی هر چه سریعتر انتخاب شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد