تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۵۹
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۱۴۴۴۳۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

پیام تبریک مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر به مناسبت هفته بسیج

می متالز - پیام تبریک مهندس مجید ضیائی مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر به مناسبت هفته بسیج را در ادامه بخوانید.
پیام تبریک مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر به مناسبت هفته بسیج

به گزارش می متالز، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر بسیجی است.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
“بسیج”  واژه‌‌ای است که به لطف نگرش الهی امام (رحمت الله علیه) همچون ستاره ای درخشان در آسمان انقلاب اسلامی تلالو یافت و "بسیجی" عاشق سر از پا نشناخته‌ای شد که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرد.
شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل (رضوان الله علیه) نقش تعیین کننده ای دارد.
هرچه که انقلاب اسلامی به سوی قله های تعالی بیشتر پیش می رود و در گردنه های سرنوشت ساز با موانع پیچیده تر روبرو می‌شود، این واقعیت نمایانتر از قبل می‌شود که این تنها تفکر بسیجی است که می‌تواند ما را  از سختیها نجات دهد و از تهدیدهای پی در پیِ دشمنان، فرصتهای بی بدیل  در حیات  مادی و معنوی آحاد جامعه اسلامی پدید آورد.
بی شک مفهوم والای بسیج که همان پیوند امت با ولایت و والایی است، هماره پا برجاست ، بسیج، حقیقتی نافذ در جان و ایمان است. هر کس در هر مکانی تلاش و خدمت مشغول است، اگر به این ولایت و والایی بیندیشد و مطابق با آرمان‌های حاکمیت الهی عمل کند، بسیجی است.
بی تردید مدیران و همکاران بسیجی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌کوشند تا زمینه رشد تفکر بسیجی را  در محیط زندگی و کار خویش فراهم نموده و در شرایط کنونی کشور با پشتکار و تلاش جهادی و تکیه بر این تفکر الهی، پیشرفت کشور در همه‌ عرصه ها  به ویژه اقتصاد مقاومتی را تضمین نمایند.
بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر سراسر کشور بخصوص همکاران بسیجی و تمامی عزیزان تلاشگر در مجموعه عظیم صنایع مس شهید باهنر تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال، عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را خواستارم.


مجید ضیائی
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره

منبع: می متالز
عناوین برگزیده