تاریخ: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۲۰
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۱۴۵۲۷۳
سرویس خبر : انرژی

دعوت از سرمایه‌گذاران برای احداث جایگاه‌های CNG در سمنان

می متالز - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی به منظور احداث جایگاه‌های CNG در مکان‌های مورد نیاز استان سمنان دعوت کرد.

به گزارش می متالز، علی‌اکبر عربعامری در این باره گفت: این شرکت در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و هموطنان عزیز، آمادگی دارد تا نسبت به جذب سرمایه‌گذار و متقاضیان حقیقی و حقوقی برای احداث جایگاه سی‌ان‌جی در شهرها و شهرستان‌هایی که دارای پتانسیل احداث جایگاه، به‌ویژه در نقاط دورافتاده و همچنین مسیر اصلی جاده مشهد – تهران اقدام کند.

عربعامری افزود: در راستای طرح توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی نیازسنجی‌های لازم در مکان‌های دارای پتانسیل برای احداث جایگاه‌های کوچک‌مقیاس، جدید و افزایش ظرفیت و همچنین مناطق دور افتاده و فاقد گاز طبیعی به منظور احداث جایگاه‌های مادر – دختر انجام شده است .

وی گفت: متقاضیان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط احداث جایگاه‌های مذکور به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود به آدرس www.shahrood.niopdc.ir مراجعه و یا با واحد CNG منطقه تماس گرفته و یا به نواحی‌ تابعه این شرکت مراجعه کنند.

به گفته عربعامری، در حال حاضر استان سمنان دارای ۴۲ جایگاه سی‌ان‌جی بوده که امیدواریم با استقبال بخش خصوصی تعداد این جایگاه‌ها افزایش یابد تا امکان بهره‌مندی تعداد بیشتری از هموطنان از این سوخت پاک فراهم شود.

وی در پایان تأکید کرد: ۶۲ درصد جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان به طور کامل استانداردسازی شده و از اداره استاندارد تائیدیه اخذ کرده‌اند و فرآیند اخذ تائیدیه استانداردسازی برای باقی جایگاه‌ها در دست اقدام است .

عناوین برگزیده