تاریخ: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۹
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۱۴۶۰۲۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان خبر داد؛

اهدای 78 تبلت به دانش آموزان نیشابوری

می متالز - غفوری گفت: مجتمع فولاد خراسان 78 دستگاه تبلت را به صورت رایگان به دانش آموزان نیازمند شهرستان های نیشابور و فیروزه اهدا کرد.
اهدای 78 تبلت به دانش آموزان نیشابوری

به گزارش می متالز، کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در رابطه با خدمات مجتمع فولاد خراسان به دانش آموزان نیازمند گفت: با پیگیری‌ها و اعلام نیاز آموزش‌وپرورش شهرستان نیشابور در خصوص وجود دانش آموزان نیازمند و عدم توانایی تهیه دستگاه‌های موردنیاز و اهمیت تحصیل این عزیزان، با پیگیری‌های صورت گرفته 78 دستگاه تبلت به‌صورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار گرفت.

وی افزود: از این تعداد تبلت، 50 عدد به دانش آموزان نیشابور و 28 عدد به دانش آموزان فیروزه اختصاص داده شده است.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان تأکید داشت: یاری رساندن به مردم در شرایط کرونایی یک مسئولیت اجتماعی مهم برای شرکت است و در کنار این کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت به‌صورت خاص پیگیری شده است.

غفوری اضافه کرد: مردم اطمینان داشته باشند مجتمع فولاد خراسان بر اساس رسالت اجتماعی خود و با امید به خداوند تا پایان همه‌گیری کرونا در کنارشان خواهد بود و با هماهنگی با کارگزاران نظام در برابر آسیب‌های این ویروس و بحران‌های احتمالی پیش رو کمک خواهد کرد.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان ضمن تشکر از کادر آموزشی کشور بیان داشت: از معلم‌های عزیز که با وجود این شرایط سخت به امر مقدس آموزش می‌پردازند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدواریم این اقدام در امر آموزش بتواند مؤثر واقع شود.

عناوین برگزیده