تاریخ: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۱
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۱۴۶۳۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بررسی موانع اجرای پنج طرح سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

می متالز - موانع اجرای پنج طرح سرمایه‌گذاری در چهارمحال وبختیاری شناسایی و راهکارهای رفع این موانع بررسی شد.
بررسی موانع اجرای پنج طرح سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش می متالز، رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری درکارگروه تسهیل ورفع موانع تولید گفت: مشکلات سرمایه‌گذاران طرح های مهمی در حوزه شیلات، اکوپارک، طرح‌های نیروگاهی و شهرک صنعتی بخش خصوصی لردگان بررسی شد.

سجاد رستمی افزود: با بررسی مشکلات این طرح‌ها مقرر شد تا برای رفع مشکلات این طرح‌ها بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تقسیم کار شود تا هرچه سریع‌تر بتوان این مشکلات را از میان برداشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی از اولویت‌های مهم استان به شمار می‌رود، افزود: زیرساخت‌های مناسبی طی سال‌های اخیر در استان فراهم شده که بستر لازم را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم کرده است.

نصیری افتتاح پتروشیمی لردگان را نقطه عطفی در رونق صنعت و تولید استان عنوان کرد و گفت: شرایط مناسب سرمایه‌گذاری در استان و تلاش‌ها برای جذب سرمایه‌گذاری به نحوی است که به این مجتمع بزرگ بسنده نشده است و با ایجاد صنایع پایین دستی در پی رونق اقتصادی استان هستیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بهبود بیش از پیش فضای کسب و کار در استان طی ماه‌های آینده، خاطرنشان کرد: اقدامات قابل توجهی در استان در حال انجام است که تکمیل آنها می‌تواند در بهبود فضای کسب و کار استان نقش موثری ایفا کند.

عناوین برگزیده