به گزارش می متالز، در این مراسم که با حضور سردار علی اصغر گرجی زاده، مشاور حقوقی و محمود باقری، مشاور مالی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی زینبی، مدیرکل مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی و محسن امیری، مدیرعامل گروه مالی دی برگزار شد، دکتر برات کریمی مدیرعامل بانک دی ضمن قدردانی از حمایتهای مهندس سعید اوحدی، معاون محترم رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، آزادسازی سهام خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری، به صفر رسیدن اضافه برداشت از بانک مرکزی، کاهش چشمگیر NPL، کاهش قیمت تمام شده پول و فروش بخش زیادی از اموال و املاک مازاد بانک را از اقدامات اساسی انجام شده در این دوره دانست و افزود: در کنار این اقدامات، فعال کردن ظرفیتهای بانک در حوزه خدمات کارمزدی، فعالیتهای ارزی و بانکداری الکترونیک، سرعت بیشتری در مسیر سودآوری ایجاد کرده است.
کریمی با اشاره به این که حرکت سریع بانک دی به سمت بانکداری حرفهای و نیز بهبود شاخصهای عملیاتی با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت، گفت: راه اندازی واحدهای بانکی در بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور را در راستای تکریم و خدمترسانی به جامعه هدف دانست و گفت: همه تلاش ما این است که در راستای رضایت حداکثری خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری به عنوان سهامداران اصلی بانک گام برداریم.
دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی رییس هیات مدیره بانک دی نیز در این مراسم به توسعه خدمات مطلوبتر برای فراهم آوردن رضایت هر چه بیشتر خانواده معزز شهدا و ایثارگران را در حوزههای مالی و بانکی تاکید کرد.
دکتر ارجمندی با اشاره به این که اساس فعالیت نظام بانکی بر مبنای اعتماد است، گفت: ارائه خدمات مطلوب به مشتریان مهمترین رمز پایایی و ماندگاری یک بانک خصوصی است و بانک دی در حال بازنگری در فرایندها و توسعه سبد محصولات و خدمات است و به زودی شاهد تحولات بزرگی در این زمینه خواهیم بود.
رییس هیات مدیره بانک دی، تربیت نیروهای متخصص و توانمند، اداره کردن امور بانک با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص داخلی و حذف داراییهای سمی را از جمله الزاماتی برشمرد که پیاده سازی آنها، آینده درخشان این بانک را رقم خواهد زد.
ارجمندی در پایان افزود: بانک به طور جدی بر روی کاهش زیان انباشته و کاهش میزان بدهی به بانک مرکزی متمرکز شده و با عزم جدی تیم مدیریت و تلاش مضاعف تمامی کارکنان، این موارد در اسرع وقت به نتیجه مطلوب خواهد رسید.
سردار علی اصغر گرجی زاده، مشاور حقوقی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست با قدردانی از ارائه خدمات مطلوب بانک دی به خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری، گفت: بانک دی در این مدت عملکرد قابل قبولی داشته است.
سردار گرجی زاده، بهبود و ارتقای شاخصهای مهم بانکی مانند کاهش NPL، افزایش تعداد و مبلغ تسهیلات خرد به ویژه تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به مشتریان و کاهش معوقات بانکی را از مهمترین الزامات بانک برای دستیابی به اهداف دانست.
گرجی زاده با اشاره به اقدامات موثر بانک دی در آزادسازی داراییهای منجمد افزود: با توجه به ظرفیتهای موجود و نیز حمایتهای همه جانبه بانک مرکزی و بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظار میرود، بانک دی با توسعه خدمات و تنوع بخشی در سبد محصولات، جایگاه خود را در نظام بانکی ارتقا بخشد.
محمود باقری، مشاور مالی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز عملکرد بانک دی و بهبود شاخصهای عملیاتی آن در حوزههای مختلف را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با اقدامات انجام شده میتوان به آینده این بانک بیش از پیش امیدوار بود و بدون تردید تعامل بانک با شرکتهای زیرمجموعه بنیاد شهید زمینه ارائه خدمات گستردهتر و مطلوبتر را برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران به ارمغان خواهد آورد.
علی زینبی، مدیرکل مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه با اشاره به این که بانک دی در حال حرکت در مسیر بهبود است، افزود: انتظار میرود مدیران ارشد بانک و کارکنان با فعالیتهای انقلابی و جهادی تا پایان سال جاری ضمن ایجاد بهبود در شاخصهای مختلف بانک، زمینه رضایت حداکثری مشتریان به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران را فراهم آورند.
رحیم طاهری، عضو هیات مدیره بانک دی نیز در این جلسه با بیان این که تغییراتی اساسی در شاخصهای عملیاتی بانک و نیز شیوههای خدمات رسانی به مشتریان ایجاد شده است، گفت: تربیت مدیران حرفه ای، توسعه بانکداری الکترونیکی به منظور کاهش هزینهها و نیز پررنگتر شدن نقش مسئولیت اجتماعی در فعالیتهای بانک به صورت جدی در دستور کار است.
طاهری در ادامه به تشریح طرحهای جدید بانک دی پرداخت و گفت: سامانه شهد، سجام، سجاد، «CRM»، «CRS»، تسهیلات ویژه کرونا، رفاه کارت، «Cashless»، «کیوسک صدور کارت هدیه» و راه اندازی مرکز پاسخگویی شرکت بیمه دی، طرحهای جدید بانک دی در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک، بازاریابی و ارتباط با مشتریان است که امیدواریم با اجرای آن ها، زمینه رضایت هر چه بیشتر مشتریان و جامعه هدف فراهم شود.
در ادامه این مراسم، با حضور اعضای حاضر در جلسه از طرحهای نوین بانک دی رونمایی شد.
گفتنی است در پایان این مراسم، مرکز ۲۴ ساعته CRM به صورت رسمی با حضور مدیران ارشد بانک و بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.