تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۵
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۱۴۷۰۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انجام 1500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان در 2 ماه نخست فصل پاییز

می متالز - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام حدود 1500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان در دو ماه نخست فصل پاییز خبر داد.
انجام 1500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان در 2 ماه نخست فصل پاییز

به گزارش می متالز، مهدی یحیایی در ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به اجرای مستمر طرح های نظارتی در استان تصریح کرد: در همین راستا ۱۹۵ پرونده با هدف جلوگیری از گران فروشی و برخورد با متخلفین در استان سمنان تشکیل شد.

وی از برپایی چندین طرح نظارتی در بازارهای استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای برنامه های ابلاغی و اهداف مورد نظر در امر تنظیم بازار، کنترل قیمت و رصد و پایش بازار، طرح های نظارتی مختلفی از قبیل درج قیمت، طرح نظارتی لوازم خانگی و لوازم یدکی و طرح نظارتی حبوبات و خشکبار در سطح استان انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این طرح های نظارتی، با حضور بازرسان سازمان صمت استان، بالغ بر ۱۵۰۰ مورد بازرسی انجام شده است که متعاقب آن ۱۹۵ مورد تخلف گرانفروشی، عدم درج قیمت و ... تشکیل شده است.

مهدی یحیایی ضمن هشدار به متخلفین گفت: با توجه به اجرای طرح نظارتی درج قیمت، تمامی واحدهای صنفی و خدماتی موظف به نصب نرخ نامه و درج قیمت کالا هستند و با واحدهای متخلف برابر قانون نظام صنفی برخورد می شود.

عناوین برگزیده