تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۲:۳۷
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۱۴۷۰۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات

نباید عده ای از فضای مجازی جهت تشویش اذهان و افزایش روحیه یاس و ناامیدی استفاده کنند

می متالز - مهندس ناصر تقی زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر هم در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت های منطقه گلگهر به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، بیان کرد: نباید عده ای از فضای مجازی جهت تشویش اذهان و افزایش روحیه یاس و ناامیدی استفاده کنند.
نباید عده ای از فضای مجازی جهت تشویش اذهان و افزایش روحیه یاس و ناامیدی استفاده کنند

به گزارش می متالز، صبح روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه و‌ در حاشیه نشست مدیران روابط عمومی منطقه گل گهر در تهران از علیرضا برکول دونده ملی پوش سیرجانی که یکی از کارمندان شرکت معدنی و صنعتی گل گهر است برای کسب مقام اول ۱۵۰ کیلومتر مسابقات ابرماراتن بین المللی جاده ابریشم ایران که باحضور ۵۰ دونده از ۳۰ کشور برگزار شد، توسط مهندس تقی زاده مدیرعامل شرکت گل گهر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

درکنار وجود مشکلات، اقدامات بسیار خوبی نیز در بسیاری از مجموعه ها ازجمله گل گهر صورت گرفته و یکی از وظایف روابط عمومی ها انتقال این اقدامات و تلاش های صورت گرفته به مردم جهت افزایش روحیه امید است.

در شرایط کنونی که جامعه مواجه با بمباران انتقادات غیر واقعی است وظیفه روابط عمومی ها است که با انعکاس واقعیت، امید مردم را ارتقا دهند.

از دیگر وظایف روابط عمومی، انتقال نظرات مردم و حتی همکاران به مدیران ارشد مجموعه است. لازم است که روابط عمومی ها کاستی های موجود از نگاه مردم شهر و پرسنل شاغل در منطقه را به مدیران ارشد شرکت ها انتقال دهند.

بزرگنمایی مشکلات و بی اهمیت تلقی کردن مشکلات دو معضل است که باید از آن پرهیز کنیم.

در دنیای امروز رسانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و با توجه به گسترده شدن فضای مجازی، نحوه تعامل با نشریات و پاسخگویی اهمیت یافته است و لازم است که روابط عمومی های منطقه با این موارد آشنا شوند.

شرکت گل گهر همواره به آموزش نیروی انسانی خود توجه و اهمیت ویژه ای داشته است، زیرا افزایش توان علمی پرسنل درنهایت موجب افزایش بهره وری خواهد شد. بدون شک آموزش روابط عمومی ها نیز به ارتقای توان علمی و اجرایی این همکاران کمک خواهد کرد.

عناوین برگزیده