رییس هیات عامل ایمیدرو:

به گزارش می متالز، دیروز مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت آهن و فولاد ارفع برگزار شد و سهامداران با تقسیم ۹۰ تومانی سود به ازای هر سهم موافقت کردند.
آغاز پرداخت سود از اول آبان ماه امسال خواهد بود.