تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۱
بازدید: ۲۹۷
کد خبر: ۱۴۸۱۵۳
سرویس خبر : متالورژی و مواد
بندپی:

پسماندهای ریخته‌گری شهرک صنعتی عباس آباد در «کولیک» پاکدشت دفن ‌می‌شود

می متالز - استاندار تهران ضمن اشاره به خطرناک نبودن پسمانده‌های ریخته گری اراضی عباس آباد از تعبیه زمین 4 هکتاری در کولیک پاکدشت برای دفن این پسماندها خبر داد و گفت: کلیات طرح توسعه شهرک صنعتی عباس آباد نیز مورد توافق قرار گرفت.
پسماندهای ریخته‌گری شهرک صنعتی عباس آباد در «کولیک» پاکدشت دفن ‌می‌شود

به گزارش می متالز، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه کارگروه تسهیل و رونق تولید با اشاره به وضعیت بند الف تبصره ۱۸ در استان تهران اظهار کرد: طبق تفاهم‌نامه سهم استان تهران از بند الف تبصره ۱۸ به ویژه در بخش صنعت ۱۳۸۷ میلیارد تومان بوده که ۷۴۶ میلیارد تومان آن تامین شده است.

وی ادامه داد: ۲۲۸۹میلیارد تومان طرح به بانک‌ها معرفی و ۴۹۰ میلیارد تومان عودت داده شده و تاکنون ۱۰۹۳ میلیارد تومان یعنی ۱۴۳ درصد نسبت به تامین اعتبار صورت گرفته پرداخت شده است.

استاندار تهران در ادامه تصریح کرد: در مورد دفن پسماندهای ریخته‌گری اراضی عباس آباد با توجه به خطرناک نبودن این پسماندها مقرر شد زمین ۴ هکتاری در کولیک پاکدشت به این امر اختصاص پیدا کند.

محسنی بندپی در مورد درخواست افزایش تعداد واحدهای شهرک صنعتی نصیرآباد نیز گفت: با توجه به اینکه این شهرک متراکم‌ترین شهرک صنعتی استان می‌باشد طرح توسعه این شهرک به صلاح نیست و مقرر شد زمین دیگری برای این واحدها در نظر گرفته شود، اما کلیات طرح توسعه شهرک صنعتی عباس آباد مورد توافق قرار گرفت.

عناوین برگزیده