تاریخ: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۹
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۱۴۸۲۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نظارت ۱۲۰ نیروی بسیجی بر خدمات رسانی واحد‌های صنفی چهارمحال و بختیاری

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با امضای تفاهم نامه همکاری ۱۲۰ نیروی بسیجی بر خدمات رسانی واحد‌های صنفی نظارت می کنند.
نظارت ۱۲۰ نیروی بسیجی بر خدمات رسانی واحد‌های صنفی چهارمحال و بختیاری

به گزارش می متالز، سجاد رستمی از امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان صمت و سپاه استان در زمینه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی خبر داد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه همکاری، از ظرفیتهای بسیج و سپاه استان در امر تنظیم بازار و کنترل قیمتها و همچنین بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی استان استفاده میشود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی، اجرای طرحهای نظارتی بازار، کمک به شناسائی انبارهای غیر مجاز و احتکار کالا و نظارت و بازرسی بر کارخانجات و واحدهای تولیدی از مهمترین مفاد این تفاهم نامه است.

رستمی بیان کرد: نیروهای بسیجی همچنین میتوانند در قالب طرح ناظران افتخاری به صورت نامحسوس، جهت جمع آوری اخبار و اطلاعات مربوط به تخلفات صنفی اقدام کنند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ۱۲۰ نیروی بسیجی همراه با بازرسان صنعت، معدن و تجارت بر روند خدمات رسانی واحدهای صنفی نظارت میکنند.

سردار علی محمد اکبری افزود: برای جلوگیری از احتکار و گرانفروشی از ظرفیت بسیجیان در استان استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: مجوز استفاده از خودروهای سپاه برای نظارت در بازار هم به بسیجیان داده شده است.

عناوین برگزیده