تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۳
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۱۴۸۵۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انجام 38 هزار بازرسی از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی در سیستان و بلوچستان

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 816 واحد صنفی متخلف از اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا از روز 20 آبان تا 21 آذر در سیستان و بلوچستان پلمپ شدند.
انجام 38 هزار بازرسی از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی در سیستان و بلوچستان

به گزارش می متالز، داوود شهرکی با بیان این مطلب، افزود: با تلاش بازرسان این سازمان و طی برگزاری گشت های مشترک با ارگان‌های مرتبط و با هدف اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا و از 20 آبان ماه تا 21آذر ماه بیش از 38 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: در این بازرسی‌ها به 5623 واحد صنفی تذکر و اخطار داده شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: 816 واحد صنفی که دستورالعملهای ستاد مبارزه با کرونا را رعایت ننمودند نیز در طی برگزاری گشت های مشترک پلمپ گردیدند و میزان تحقق بازرسیها در سطح استان نیز 91 درصد برآورد شده است.

شهرکی گفت: سلامت جامعه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا همه واحدهای صنفی موظف به رعایت آن می باشند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد